Kako se mjeri ROI od oglašavanja na radiju?

ROI od oglašavanja na radiju je najvažniji faktor dobre upotrebe marketinškog budžeta jer reklamiramo se da zaradimo!

To vrijedi čak i za “tradicionalne” medije poput radio stanica koje mogu donjeti ogroman povrat novca uloženog u oglašavanje ako se koriste na pavi način.

Kako se mjeri ROI od oglašavanja na radiju

Mjerenje ROI-a ne utječe samo na trenutni rast prodaje. Također morate uzeti u obzir kako svijest o brandu povećava prisutnost vaše robne marke dugoročno.

Iako je poticanje stvarne prodaje i momentalne prodaje nešto čemu svi težimo, također želite zadržati svoj brend na prvom mjestu u svijesti onih koji bi mogli kupovati od vas u budućnosti.

Radio je klučni medij za povezivanje sa kupcima

Pitate se zašto? Razloga je zaista mnogo ali ćemo pojednostaviti. Moderne radio stanice rade ciljano radio oglašavanje na lokalnom tržištu i to se fokusiraju na samo jednu ciljnu grupu.

Pitate se zašto? Razloga je zaista mnogo ali ćemo pojednostaviti. Moderne radio stanice rade ciljano radio oglašavanje na lokalnom tržištu i to se fokusiraju na samo jednu ciljnu grupu.

Takve radio stanice u industriji zovemo “formatirani radijski program” jer je sve jako posloženo i prilagođeno potrebama slušatelja.

Moderne radio stanice emituju samo ono što zanima njihove slušatelje. Od njima omiljene muzike, lokalnih vijest i stanja u saobraćaju do nagradnih igara i zabave.

Za moderne radio stanice i slušatelje muzika je uvjerljivo najbitnija i odabir pjesama koje se trebaju emitovati u kojem trenutku je bukvalno nauka za sebe.

Jer budimo realni, nikako ne ide da nakon pjesme “One” od bend “U2” zasvira neki hit od Sinana. To se ne radi ni na najgorem derneku! Zato moderne radio stanice puštaju samo navjeće hitove i upošljavaju samo najbolje muzičke urednike (dj-e).

Kako preko radija osvojiti srce kupaca

Sjećate li se prvog pitanja u tinejdžerskim godinama kada ste postali “društveno biće”. Šta slušaš? Znaš li ovu pjesmu? Koji ti je bend nadraži?

Na osnovu muzike odredili ste svoje društvo i dalji životni put. Muzika je nešto što nas čini onakvim kakvi jesmo, zbog toga čak 83% ljudi ima najdraži radio.

Dok s televizijom, digitalnim medijima i društvenim mrežama to nije slučaj. Ne vjerujete?

Pitajte nekog uredu koji radio sluša i odgovorit će “ko iz topa” i s ponosom!

Zašto bismo lagali, pa pored radio stanica, mi imamo tematske televizije i više od 30 web sajtova u BiH, Srbiji i Hrvatskoj. Sada kad znamo zašto je radio bitan za vašu kompaniju, vraćamo se na ROI.

ROI od oglašavanja na radiju radio oglšavanje
ROI od oglašavanja na radiju može nadmašiti sve vaše snove!

Šta je ROI povrat ulaganja u oglašavanje

Povrat ulaganja mjeri koliko su učinkovita vaša ulaganja u vaše poslovanje u stvaranju prihoda.

Povrat ulaganja ili ROI predstavlja financijsku korist ostvarenu određenim poslovnim ulaganjem. Drugim riječima, on mjeri ono što dobijete natrag u odnosu na ono što ste unijeli.

Ali pitanje je kako se mjeri ROI od oglašavanja na radiju?

Naučite kako izračunati povrat ulaganja, zašto je to važno i izazove s kojima se možete susresti prilikom pokušaja određivanja povrata ulaganja.

Kad god ulažete novac ili vrijeme u svoje poslovanje, morate imati na umu ciljni rezultat i način mjerenja kako biste osigurali zaradu. Izračunavanje povrata ulaganja način je mjerenja isplati li se poslovna odluka.

Izračunavanje ROI-a također vam može pomoći da razumijete šta u vašem poslu funkcionira, a šta ne, tako da možete unijeti promjene. To je način na koji se postavlja pitanje: “Šta ću zaraditi ulažući ovo vrijeme i novac u svoje poslovanje?”

Kako kompanije mjere ROI od oglašavanja na radiju
Kako kompanije mjere ROI od oglašavanja na radiju

Ključni pokazatelji uspješnosti oglašavanja

Svaka kampanja koju pokrenete treba započeti s konkretnim media planom. Ovaj plan uključuje identificiranje vaše ciljne publike i način na koji ih planirate angažirati.

Želite razmotriti gdje se nalaze na putu do kupovine i koji su najbolji kanali da ih dođete do njih na pravi način.

Da biste razumjeli uspjeh svojih marketinških kampanja, morate identificirati šta su vam ključni pokazatelji uspješnosti (KPI).

Ovi će vam mjerni podaci pomoći da analizirate i shvatite je li vaša kampanja uspješno ispunila vaše ciljeve ili treba li nešto promijeniti u vašoj strategiji.

To vam pomaže da postignete najveći mogući rast

Kada odabirete koji su ključni pokazatelji uspješnosti, želite postaviti SMART ciljeve.

Pod SMART ciljevima podrazumijevamo one koji su: specifični, mjerljivi, ostvarivi, realni i pravovremeni. 

Tada možete odrediti najbolji smjer za svoje marketing kampanje

Potencijalni ključni pokazatelji uspješnosti mogu uključivati ​​vašu bruto prodaju, nove kupce, ciljeve usluge, povrat ulaganja u oglase, postotak povećane prodaje u odnosu na godinu, promet web stranice i promet ili prodaju iz mjeseca u mjesec.

Šta je povrat ulaganja  ROI

Pronađite proxy mjerenje oglašavanja na radiju

U radio oglašavanju nije uvijek lako pronaći KPI koji mjeri upravo ono što želite.

Da biste bolje razumjeli uspjeh svojih marketinških kampanja, upotrijebite određenu radnju, događaj ili signal koji se dogodi kada ljudi čuju radio oglas.

To vam može pomoći da bolje razumijete ROI za oglašavanje na radiju

Na primjer, možete pratiti analitiku web lokacije za odredišnu stranicu koja se odnosi na poziv na akciju vašeg oglasa (CTA). Porast aktivnosti nakon radijske reklame djeluje kao proxy mjerenje za povećanje svijesti nakon oglasa.

Kako kompanije mjere ROI od oglašavanja na radiju
Kako kompanije mjere ROI od oglašavanja na radiju

Dešifriranje učinaka opoziva (rasta) brenda

Opoziv robne marke ili nepomoćnu svijest o robnoj marki poznato je teško izmjeriti, ali njezin dramatičan učinak na namjeru kupnje čini je važnom metrikom za određivanje.

U stvari, u nekim industrijama, poput kupnje automobila,  svijest potiče 90 posto namjere kupnje prema Nielsen studiji.

Možete koristiti razne strategije kako biste stekli bolju predodžbu o mjerilima radijskog oglašavanja koje se odnose na jačaje brenda.

Pomoću anketa možete provjeriti jesu li kupci čuli za vaš oglas i brend. Međutim, ako podsjećate ljude na brend, možete mjeriti samo potpomognutu svijest.

Radio oglasi mogu vam pomoći da izgradite neovisnu svijest, čak i ako se kupci ne mogu sjetiti određenog oglasa. Cilj vam je natjerati ih da se bez pomoći sjećaju vašeg brenda i ponude.

Ovo je primjer uticaja socijalne psihologije na prodaju što možete uraditi samo putem radija.

Kada krenete s izradom marketinške kampanje, vaša tvrtka ima ciljeve koje želi postići. Ne želite gubiti vrijeme na mjerenje zbog njih samih. Umjesto toga, želite procijeniti KPI-je na temelju SMART ciljeva koje imate za svoju kampanju. 

To će vam pomoći da nastavite prilagođavati kampanje i izgradite neovlašteni opoziv robne marke. Kad se ovi čimbenici uzmu zajedno, postaje moguće izmjeriti ukupni ROI od radijskog oglašavanja, bez obzira na to koliko su suptilni učinci.

Preporučujemo ove teme vezane za radio reklame

Moglo bi vas zanimati

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

RADIO STANICE

  • TNT radio Sarajevo
  • TNT radio Tuzla
  • TNT radio Zenica
  • TNT radio Travnik
  • Narodni Sarajevo
  • Narodni Tuzla
  • Narodni Zenica

Copyright © 2021. -TNT GROUP - Sva prava pridržana