Tvrtka, bez obzira na njezinu veličinu, treba pravilno brendiranje poslovanja kako bi postigla marketinški uspjeh
Brendiranje biznisa je najvažnija stvar koju možete uraditi na početku svoje poslovne avanture. Brendiranje pomaže da ostanete u umu vaše ciljne skupine, osigurava da ljudi prepoznaju vašu marku i drži je na vrhu.
Za vlasnike malih firmi brendiranje biznisa je veliki zazov, ali danas se to pravim alatima može brzo riješiti. Pripremili smo vam šest tajni pomoću kojih možete brendirati svoje poslovanje.
Fokusirajte se na svoju nishu
Ako vaša tvrtka nudi nešto sjajno, ali to nije nešto što svi trebaju ili žele. Iz tog razloga morate identificirati i definirati svoje ciljne kupce.
Nastojte razumjeti njihove potrebe, njihove interese i njihove “bolne tačke” (ili one stvari koje im stvaraju nelagodu koje vaša marka može popraviti). Nakon što bolje razumijete svoju publiku, možete stvoriti brend koja će im odjeknuti.
Uspostavite snažne elemente marke
Da bi bili učinkoviti, elementi vaše marke trebali bi biti jaki i prepoznatljivi. To može biti osobnost vaše marke ili “glas” koji oblikuje vaš marketing. To mogu biti i boje vašeg logotipa i robne marke, font kojim je ime brenda ispisano i drugo. Što god bilo, mora biti dosljedno.
Ova konzistentnost djeluje kao glavni elemenat vaše reklame ili kada gradite posao. Postoji mnogo novih, promjenjivih elementa koji pomažu u izgradnji vaše marke, a imajte na umu da dosljedni elementi su čvrsto povezani s vašim poslovanjem i ne mijenjaju se puno s vremenom.
Uzmimo na primjer logo brenda Coca-Cola. Svi ga znaju i svima je prepoznatljiv, u bilo kom dijelu sviijeta. To je zato što su uspostavljeni snažni elementi marke koji se ne mijenjaju i ostaju isti. Tako je i sa “mercedesom” i mnogim drugim prepoznatljivim markama.
Oglašavanje
Oglašavanje je presudno za brendiranje tvrtke. Pomaže ojačati poruku koju pokušavate poslati i dodaje zamah za povećanje prodaje. Međutim, u oglašavanju morate biti pametni. Važno je pronaći pravu frekvenciju i visoko ciljanu publiku, a zatim ih uputiti porukom koja će se povezati.
Koristite društvene mreže
Društvene mreže ključna su komponenta za brendiranje vašeg poslovanja. Pomaže vam u promicanju osobnosti vašeg brenda i interakciji s publikom na osobnijoj razini. To čini da se vaša marka osjeća ugodnije i stvara smislene odnose s publikom.
Pomoću videozapisa, slika, i jednostavnih postova možete započeti izgradnju osobnosti za svoj brend. Kada koristite društvene medije, ne zaboravite brzo odgovoriti onima koji komuniciraju s vama, jer to može pomoći u izgradnji povjerenja i ulijevanju lojalnosti.
Poticanje autentičnosti
Bez obzira koje marketinško mjesto koristite, ključ brendiranja vašeg poslovanja je autentičnost vaše publike. To pomaže ojačati poruku koju im pokušavate prikazati. Također pomaže u poticanju boljeg angažmana i povećava lojalnost vašoj marki.
Ljudi žele surađivati s brandovima za koje smatraju da im mogu vjerovati, a autentičnost je ključ toga. S druge strane, nepoštenje vam može naštetiti vrlo brzo, zato se obvežite biti autentični i transparentni u svom brendiranju.
Budite dosljedni
To možda nije tajna, ali je kritično pa je vrijedno spomena. Bez obzira što radite, ako radite na svojoj marki, morate biti dosljedni. Potrošači se lako zbunjuju promjenom ili sukobom poruka.
Ako ostanete dosljedni svojim naporima za brendiranje, povećati ćete prepoznatljivost marke i poboljšati ukupni uspjeh svojih marketinških napora. Jer veća je potraga a iskrenim i povjerljivim kompanijama koje cijene svoje kupce.
Ova stavka je povezana i sa etičnim vrijednostima kompanije. Zapamtite, te vrijednosti su bitnije i važnije od kompletnog imidža. Upravo se one dirketno proeciraju na imidž i identitet vaše tvrtke.
Zapamtite, marketing i brendiranje nisu isto, ali su povezani. Ako želite imati učinkovit marketing, morate izgraditi čvrst i prepoznatljiv brend.