Blogging kao online biznis danas je postao veoma popularan. Uz malo istraživanja na internetu možete lako naučiti sve što je potrebno za pisanje bloga.
Riječ blog zapravo je skraćeni oblik izvornog naziva, “weblog”. Ti su web dnevnici omogućavali ranim korisnicima interneta da “zapisuju” detalje svog dana u zapise u stilu dnevnika. Blogovi često omogućuju čitateljima da komentiraju, pa kako su postajali sve češći, zajednice su nastajale oko popularnih blogova.
Blogging kao online biznis počinje, logično, pisanjem bloga. Pisanje bloga i njegov sadržaj se značajno razlikuju. Na primjer, blogovi s putovanja mogu sadržavati mnogo slika s nekoliko napisanih odlomaka, dok politički blogovi mogu sadržati više riječi zbog aktualnih tema. Popularnost YouTubea i sličnih web mjesta također je dovela do video bloganja ili “vlogginga”.
Blogeri koji imaju više iskustva u tehničkim stvarima mogu kupiti ime domene i sami izraditi web stranicu. Oni koji imaju manje znanja o HTML-u mogu otvoriti račun sa web lokacije poput WordPressa koje pojedinostavljuju postupak web dizajna i objavljivanja.
Mnogi se pitaju kako napraviti svoj blog? Uz malo istraživanja na internetu možete se polako, malim koracima uputiti u svijet blogginga.
Kao i većina internetskih inovacija, mnogi poduzetnici marketinški potencijal vide u tome što imaju blog, a usvajanje blogova među poslovnom zajednicom pomoglo je daljnjem povećanju popularnosti medija. Zato se ne mora koristiti samo za marketinško poslovanje, već blogging kao online biznis postaje sve popularniji.
Kako Blogging funkiconiše
Blogovi su obično jednostavne web stranice. Stariji se dijelovi mogu arhivirati u zasebnim odjeljcima web stranice, a može postojati i zasebna stranica s kontakt podacima ili biografijom, ali sam blog obično je samo jedna stranica koja se može pomicati – slično feedu vijesti na društvenim mrežama web stranice poput Facebooka. Kao i kod Facebook vijesti, blog prikazuje najnoviji sadržaj na vrhu stranice.
Još jedna jedinstvena značajka blogova je međusobno povezivanje. To se događa kada blogger poveže s blogom druge osobe unutar vlastitog bloga. Na primjer, politički bloger može se povezati s drugim blogom o politici, a zatim razgovarati o tome kako se slažu ili ne slažu s postovima na tom blogu. Međusobno povezivanje, zajedno s odjeljkom za komentare, njeguje osjećaj zajedništva koji blogove čini jedinstvenima.
Upravo interlinking (međusobno povezivanje) ima velikog značaja u stvaranju zajednice u kojoj sudjeluju svi.
Zarada
Došli smo do dijela koji veliku većinu zanima a to je kako je moguće i koliko zaraditi na blogu?
Kao i za svaki online posao, pa tako i za blogging, morate imati na umu da zarada ne dolazi preko noći.
Najveću i ozbiljnu zaradu možete ostvariti sa sponzorima, tačnije plaćenim reklamama. Ali sponzori ne dolaze lako. Važno je da se prvenstveno izgradite kao blog s velikim brojem pregleda i čitanja. Nakon što stvorite zajednicu tek tada postoji mogućnost za vaše prve saradnje.
Da biste na svom blogu ponudili vrijedan proizvod, morate riješiti problem vezan za svoju publiku. Tačnije, trebate odrediti ciljnu skupinu vaše bloga, bilo da je riječ o tinejdžerima, mladima ili možda starijim osobama.
Blogging kao online biznis mora ispuniti zahtjeve čitalaca. Kao bloger, trebali biste duboko razumjeti izazove svoje publike kako biste kroz pisanje bloga mogli ponuditi najtraženije rješenje.
Započnite s gledanjem skupine u kojima ste i sami član ciljne publike. Na ovaj način stručnost vaše domene brže prolazi. Sigurno se pitate koji je najvažniji čimbenik pri odabiru niše vašeg bloga? Odgovor leži u tome koliko je vaša publika spremna potrošiti.
Kako unovčiti svoj blog na pravi način
Puno je opcija kada je u pitanju zarađivanje blogova – affiliate marketing, oglasi, internetski tečajevi, individualni coaching, savjetovanje, sponzorirani postovi, prodaja fizičkih proizvoda itd. Neki od ovih izvora prihoda zahtijevaju više prometa od ostalih .
Zato je bitno planirati svoju buduću strategiju donošenja prihoda s pravim oblicima unovčavanja u pravim točkama životnog ciklusa vašeg bloga.
Planirajte svoju buduću vremensku liniju za unovčavanje blogova
Na primjer, ako ste upravo stvorili novi blog o putovanjima, nema smisla postavljati oglase po cijeloj web lokaciji. Te taktike zahtijevaju dosta posjetitelja mjesečno kako bi dobro zaradili.
Slično tome, ni vi na početku ne biste trebali započeti affiliate marketing. Ostvarivanje prihoda od pridruženog marketinga također može zahtijevati čak hiljade posjetitelja da izvrše jednu prodaju.
Da, na kraju možete dobiti mjesto na kojem generirate „pasivni prihod“ s pridruženim marketingom, tečajevima, prihodom od oglasa i digitalnim proizvodima, ali to može potrajati godinama.
Šta ako želite zaraditi novac od svog bloga da biste napustili posao za 3 mjeseca?
Najunosniji oblik unovčavanja blogova može se koristiti od 1. dana i ne zahtijeva puno prometa. Vaša savršena vremenska crta unovčavanja bloga usredotočit će se na maksimiziranje prihoda u svakoj fazi rasta vašeg bloga.
Zarađivanje novca jednostavan je dio. Možda se ne čini tako, jer je izvana to što je vaš krajnji cilj i ponekad se čini daleko. Ali, stvarno je to lakši dio.
Najteži dio? Stvaranje sadržaja, marketing, načini kojima možete privući novu publiku, a zatim zadržavanje tih ljudi za buduće postove. Kad imate publiku koja voli vaš sadržaj i imate čvrst plan kako želite zaraditi, dio unovčavanja postaje lakši.
Ako želite naučiti nešto novo o tome šta je blog i kako zaraditi uz pomoć bloga posjetite portal miltonmedia.