Blog na web stranici je u 2020. obavezan

Brendiranje poslovanja

28 studenoga, 2020

Vremena se mijenjaju i danas je glavni fokus usmjeren na internet i web stranice.

Dok je u početcima interneta bilo dovoljno imati web stranicu s kontakt podatcima, danas je neophodno da imate više informacija o firmi, ponudu, asortiman i blog. Blog na web stranici je zaslužan za niz faktora i donosi puno više od same informacije.

Što više teksta ima web stranica to će se bolje rangirati na tražilicama, a i posjetiteljima koji su potencijalni klijenti dati do znanja da imate iskustva u onome čime se bavite.

Kroz ovaj tekst upoznati ćemo vas s time zašto je blog na web stranici obavezan i kako napisati kvalitetan tekst za web stranicu.

Zašto je blog na web stranici važan?

Ako ozbiljno pristupate internetu i nastojite proširiti svoje poslovanje, potrebno je redovno ažurirati web stranicu, pisati blog tekstove i biti aktivan na društvenim mrežama. Tako ćete biti primijećeni kod potencijalnih klijenata te će se oni aktivno vraćati na vašu web stranicu.

Neke od stvari kod kojih blog na web stranici pomaže:

  • Pomaže u SEO optimizaciji web stranice i većem broju organskih posjeta s Googlea
  • Donosi vašim posjetiteljima bitne i značajne informacije
  • Omogućava vam da kroz tekst reklamirate vaše usluge
  • Pokazuje profesionalnost i znanje

Ako se pitate trebate li imati blog na web stranici, odgovor je OBAVEZNO!

blog na web stranici
Blog na web stranici zahtjeva profesionalnost

SEO optimizacija web stranice

SEO – Search Engine Optimization – predstavlja niz faktora koji utječu na poboljšanje vidljivosti i pozicije vaše web stranice na tražilicama. Na SEO utječu:

  • Količina teksta na web stranici
  • Optimiziranost tekstova s ključnim riječima
  • On-page optimizacija (međusobno linkanje tekstova i podstranica)
  • Off-page optimizacija (broj linkova s drugih stranica ka vašoj)

SEO optimizacija je veoma zahtjevna i zahtjeva dugo vremena za vidljivost rezultata. Ako tražite brze rezultate, tada možete angažirati neku profesionalnu agenciju, a TNT grupacija nudi razne usluge digitalizacije poslovanja, pa tako i SEO optimiziranje web stranica.

No, nije nužno da plaćate za poboljšanje pozicije. Aktivno pisanje tekstova za web stranice će vam kroz vrijeme donijeti rezultate, no isto tako je bitno da tekstove pišete po nekim internet pravilima.

Neil Patel o content marketingu

Pisanje teksta za web stranicu

Pisanje knjige ili kolumne u novinama u potpunosti se razlikuje od pisanja za blog na web stranici. Blog tekst ne predstavlja samo tekst, već je bitno da se napravi prema nekim pravilima SEO optimizacije. Ključ je da tekst donosi dugoročnu posjetu na web stranicu, a ne samo aktualne informacije. Stoga kada pišete tekstove bitno je da aktualnu temu ili vijest ukomponirate u tekst koji će imati informacije koje su dugotrajno aktualne.

Primjer: Ako pišete blog za agenciju za nekretnine, u tekstu gdje želite uputiti javnost na trenutno stanje na tržištu nekretnina, tema teksta može biti Što utječe na cijene na tržištu nekretnina?, gdje ćete poglavlje o trenutnim cijenama moći redovno izmjenjivati, a glavni core tekst će ostati zauvijek na stranici i donositi posjetu s Googlea. Ako biste pisali tekst Cijene na tržištu nekretnina u 11. mjesecu 2020, godine, tekst će biti aktualan mjesec dana i od tada nećete imati koristi od njega.

Ključne riječi

Blog na web stranici potrebno je optimizirati za ključne riječi, tj. pojmove koji će vaši potencijalni klijenti tražiti na Google-u.

Princip pisanja teksta na web stranici možemo podijeliti na 5 koraka:

  1. Određivanje ključne riječi
  2. Određivanje riječi koje se dovezuju na ključne riječi, npr. ključna riječ auto guma, riječi koje se nadovezuju kvalitetna ljetna auto guma Michelin.
  3. Pisanje strukture teksta, tj. podnaslova i tema koje će se obraditi kroz tekst
  4. Pisanje teksta
  5. Određivanje naslova i podnaslova

Naslov i podnaslove uvijek pišite na kraju teksta. Iz teksta izvucite najbitnije informacije i stvari koje bi mogle privući čitatelje.

Blog na web stranici jedan je od ključnih elemenata u content marketingu i treba mu pristupiti ozbiljno i profesionalno. Iako ima niz stvari koje poboljšava, bitno je da se potrudite oko tekstova, kako se ne bi stvorio kontra efekt. U slučaju nekvalitetnih i brzo napisanih tekstova, može se javiti skepticizam kod potencijalnih klijenata.

Moglo bi vas zanimati

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

RADIO STANICE

  • TNT radio Sarajevo
  • TNT radio Tuzla
  • TNT radio Zenica
  • TNT radio Travnik
  • Narodni Sarajevo
  • Narodni Tuzla
  • Narodni Zenica

Copyright © 2021. -TNT GROUP - Sva prava pridržana