Ove godine po prvi će se put više novca potrošiti na digitalno oglašavanje nego na tradicionalne oglase.
Kako potrošnja digitalnih oglasa raste, trgovci se pitaju trebaju li zaustaviti svoje tradicionalno oglašavanje i prebaciti svoj proračun na digitalu.
Kratki je odgovor da bi bila pogreška napustiti provjerene prakse zbog primamljivosti digitalnog. Digitalno promovisanje se može kombinovati sa tradicionalnim načinima marketinga, što bi rezultiralo jakom kampanjom koja ima znatno veći domet od obične.
Tradicionalno oglašavanje pojačava digitalu
Kombinacija digitalnih oglasa i tradicionalnog oglašavanja može biti moćna kombinacija. Zajedno mogu pružiti multiplikacijski učinak čineći i jedno i drugo učinkovitijim.
Kombinovanjem reklame na društvenim mrežama sa reklamama na televiziji u primetime vremenu osigurat će ostvarivanje željenih marketinških ciljeva.
Ako se odlučite za kombinaciju navedena dva sredstava oglašavanja, imajte na umu da to iziskuje mnogo financija, ali ukoliko se sve uradi kako treba i nesumljivu uspješnost kampanja.
Kako radio može pojačati digitalni marketing?
Radio može potaknuti digitalno oglašavanje podizanjem svijesti o robnoj marki, širenjem dosega, povećanjem frekvencije oglasa i poticanjem djelovanja kupaca.
Radio je posebno učinkovit u pojačanju:
- Marketinga na tražilicama
- Prikazno oglašavanje
- Društveni mediji
- Promocija oglašavanja
Iako radio ima svoju publiku, on također omogućuje unakrsnu promociju koja može donijeti veći ROI.
Iako potrošači imaju više izbora nego ikad, slušatelji se u prosjeku prilagode radiju pet dana sedmično. U usporedbi s streamingom zvuka na mreži, 93% ukupnog slušanja obavlja se na tradicionalnom AM / FM radiju. Radio se sluša ujutru, tijekom vožnje ka poslu ili uz kuhanje doručka, tokom dana u tvrtkama u kojima se rade manualni poslovi, a radio ne omijeta rad, pa i tijekom vječeri uz opuštajuću kućnu atmosferu.
Kako print i OOH pojačavaju digitalno oglašavanje?
Reklamni panoi, letci, brošure i drugi tiskani materijali mogu dopuniti digitalne kampanje. Kada se koristi u kombinaciji s digitalnim, oglašavanje izvan kuće (OOH) pokreće tri puta više digitalnih i društvenih aktivacija nego samo digitalno.
Dostupnost OOH oglašavanja raste. Elektronički panoi, kiosci, izlozi trgovina i video zasloni na benzinskim crpkama povećali su mogućnosti. OOH može biti posebno učinkovit u kombinaciji s mobilnim oglasima za oglašavanje specifično za lokaciju.
Kako televizijsko oglašavanje može pojačati digitalno oglašavanje?
Ljudi i dalje provode više vremena gledajući televiziju nego bilo koji drugi oblik medija. U 2019. prosječna je osoba provodila više od 5 sati dnevno s uključenim televizorom.
Studije pokazuju kako TV još uvijek ima značajan utjecaj na odluke o kupnji. 56% potrošača kaže da je TV najvažniji pokretač svijesti. To je veće od svih ostalih oblika medija zajedno.
Televizija može isporučiti masovnu publiku, dok digitalna može ciljati uske segmente. Zajedno rade na širenju svijesti o robnoj marki u nišama.
Kada se tradicionalno oglašavanje ne isplati?
Oglašavanje djeluje kada potrošači s vremenom čuju konzistentne poruke. Potrebna je kombinacija dosega i učestalosti kako bi bila učinkovita.
Jedino opravdanje za prestanak korištenja tradicionalnog oglašavanja jeste ako niko od vaših kupaca ne izađe vani. Ne sluša radio, ne gleda TV ili ne komunicira s pojedincima koji koriste tradicionalne medije.
Tradicionalno oglašavanje komunicira s digitalnim oglašavanjem stvarajući efekte veće od pojedninačnih rezultata promocije. Tradicionalno oglašavanje može stvoriti svijest i potražnju. Digitalni mediji mogu potaknuti pretvorbe.
Digitalne interakcije često započinju s izvanmrežnim medijima. Dvije trećine internetskih pretraživanja potaknuto je izvanmrežnim oglašavanjem, prema studiji Jupiter Research.
Tradicionalno oglašavanje i digitalno oglašavanje: snažna kombinacija
Neki se trgovci sve češće natječu za digitalni prostor zanemarujući tradicionalno oglašavanje. Drugi vjeruju u mit da su tradicionalni marketinški kanali mrtvi. Ovo predstavlja značajnu priliku.
Ne koriste se svi redovito internetom. Do potrošača do kojih nije teško doći je ako se tradicionalno oglašavanje ne ugradi u medijske kampanje.
Vaša marketinška strategija trebala bi uključivati upotrebu tradicionalnog oglašavanja i digitalnog oglašavanja. Ako se koriste zajedno, mogu povećati učinkovitost obje metode oglašavanja.