12 savjeta za poboljšanje robne marke na LinkedInu

linkedin

5 kolovoza, 2021

LinkedIn je postao najvažnija profesionalno orijentirana društvena mreža u svijetu, s više od 740 milijuna korisnika diljem svijeta.

To je  savršeno mjesto za traženje stručnjaka od interesa, stjecanje vidljivosti (koje će pronaći klijenti ili lovci na glave), praćenje tvrtki  i još mnogo toga.

Stoga danas govorimo o tome kako stvoriti LinkedIn profil koji će vam pomoći da  poboljšate svoj osobni brand,  kako biste se mogli razlikovati i postići ogroman profesionalni uspjeh.

Prepoznajte svoj cilj!

Odvojite neko vrijeme za samoevaluaciju kao polazište. Budite jasni u pogledu svojih ciljeva, na koga ciljate i što nudite.

Kad vam to bude jasno, možete usmjeriti svoj LinkedIn profil tako da dosegne te ” ciljane ” ljude i na taj način postići ciljeve koje ste sami postavili. Bilo da se radi o pronalaženju zaposlenja, prodaji vaših usluga ili  pozicioniranju kao mjerila u sektoru.

Sve  objašnjavamo  u sljedećim točkama.

poslovni svijet linkedin
12 savjeta za poboljšanje robne marke na LinkedInu 1

Vodite računa o svom imidžu .

Zamislite da je LinkedIn virtualna soba za sastanke u kojoj možete razgovarati s ljudima iz vašeg sektora, potencijalnim klijentima ili razgovarati za posao. Logično je da pokušavate ostaviti najbolji dojam, zar ne?

Pa, ako vam je to već jasno, znat ćete da je  dobra slika profila ključna.  ” Slika vrijedi tisuću riječi “, zar ne? Vaša fotografija bit će prva slika koju će imati o vama, a vi morate prenijeti  profesionalizam.

Pokušajte to učiniti fotografijom koja nije mutna niti tamna. Vidite gornji dio tijela (ne samo glavu) i u koji se oblačite u odgovarajuću i profesionalnu odjeću. I nasmiješi se. To uvijek daje  pozitivnu sliku o osobi.

Osim toga, nadalje, zapravo se preporučuje da izmijenite fotografiju pozadine LinkedIna. Ne znaš? Ovo je slika koja se pojavljuje u svim  profilima iza slike profila.

Pa, promijenite to i stavite nešto vezano za vaš sektor, fotografiju na kojoj radite ili čak tekst s vašim kontakt podacima i  izrazom koji vas predstavlja.  Bacite maštu na to!

Uključuje ključne riječi .

Imajte na umu da i regruteri i tvrtke traže profile koji ih zanimaju pomoću određenih ključnih riječi;  studije, jezici, iskustvo, vještine, specijalizacije itd.

Zato je iznimno važno da kad razmislite o  naslovu, uvodu i opisu  svojih poslova na LinkedInu ,  uključite ih u bolju poziciju. Ako ne, imat ćete male šanse da vas pronađu.

Pokušajte ih dodati što je više moguće, ali imajte na umu da moraju biti  strateški i autentični.  Ne stavljajte ništa što niste učinili, ne znate raditi, ili još manje, jezike koje ne poznajete.

Ispuni svoj profil do kraj

Iako vas LinkedIn već upozorava, i ja vas podsjećam da  ne zaboravite dopuniti svoj profil što je više moguće!

LinkedInov algoritam za traženje kandidata daje prednost onima koji imaju  profil 100% dovršen,  pa morate stvoriti dobar profil na LinkedInu i ispuniti svako od odjeljaka, čak i ako je to nakratko.

Ljubav je na selu

Imajte na umu da i regruteri i tvrtke traže profile koji ih zanimaju pomoću određenih ključnih riječi;  studije, jezici, iskustvo, vještine, specijalizacije itd.

Zato je iznimno važno da kad razmislite o  naslovu, uvodu i opisu  svojih poslova na LinkedInu ,  uključite ih u bolju poziciju. Ako ne, imat ćete male šanse da vas pronađu.

Pokušajte ih dodati što je više moguće, ali imajte na umu da moraju biti  strateški i autentični.  Ne stavljajte ništa što niste učinili, ne znate raditi, ili još manje, jezike koje ne poznajete.

Moglo bi vas zanimati

Kako naučiti digitalni marketing

Kako naučiti digitalni marketing

Digitalni marketing se danas sve više i više koristi i on predstavlja jak marketinški alat koji će u budućnosti...

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

RADIO STANICE

  • TNT radio Sarajevo
  • TNT radio Tuzla
  • TNT radio Zenica
  • TNT radio Travnik
  • Narodni Sarajevo
  • Narodni Tuzla
  • Narodni Zenica

Copyright © 2021. -TNT GROUP - Sva prava pridržana