Razni su faktori koji narušavaju vaš web sajt. Za prvu pomoć pobrinite se da ispravite ova četiri razloga zbog kojih većina web sajtova propada.
Vaša web stranica igra važnu ulogu u uspjehu vašeg poslovanja. Pomaže privući potencijalne kupce i pozicionirati vaše poslovanje kao pouzdano, i iskusnog pružatelja usluga u vašoj branši.
Međutim, nije dovoljno imati samo web stranicu. Također morate osigurati da je dobro dizajnirana i optimizirana za pokretanje određenih radnji, poput klikova, preuzimanja, registracija i kupnji.
Dolazimo do čestog pitanja s kojima se susreću preduzeća a to je šta sprječava da web stranice tvrtke postanu učinkovite i koji su to faktori koji narušavaju izvedbu vaše web stranice?
Ako utvrdite da vam web lokacija ne pomaže u postizanju ključnih marketinških ciljeva, možda postoji nekoliko čimbenika koji utječu na njegovu izvedbu.
Jer upravo je internet marketing jedan od savremenih učinkovitih oblika oglašavanja. Upravo zbog toga je veoma bitno da posebnu pažnju posvetite dizajnu i vođenju web stranica i društvenih mreža vaše kompanije.
Danas ćemo posebnu pažnju posvetiti faktorima koji narušavaju izvedbu i domet vaše web stranice. Pogledajte koji su to faktori koji narušavaju izvedbu vaše web stranice:
1. Spor web sajt ne treba nikome
Ljudi su nekada bili spremni pričekati nekoliko sekundi da se stranica učita, ali ti su dani završili prelaskom s dial-up-a na širokopojasni internet. Sada 47% korisnika očekuje maksimalno dvije sekunde vremena učitavanja za prosječan web sajt.
Spora web stranica više nego frustrira posjetitelje. To može dovesti do toga da napuste vašu web stranicu, jer stranice kojima se treba pet sekundi učitavaju imaju stopu napuštanja početne stranice od 38%.
To također utječe na vaše konverzije, koje se smanjuju za 7% uz samo kašnjenje od 100 milisekundi (1/10 sekundi).
2. Web sajt sa sadržajem niske kvalitete
Poticaj za “visokokvalitetni sadržaj” predvodio je Google, ali on može učiniti više nego što vam pomaže da se visoko rangirate u rezultatima tražilice.
Kvalitetan sadržaj privlači posjetitelje, zadržava ih duže na vašoj web lokaciji, pa čak i kreće duž puta kupca – što u konačnici dovodi do konverzije.
Devet od 10 B2B kupaca kaže da internetski sadržaj ima umjeren ili velik utjecaj na njihove odluke o kupnji, dok 48% prodavača koristi specijalizirani sadržaj za podršku 3-5 faza kupnje potrošača.
Dobar sadržaj pruža prednosti potencijalnim klijentima, tražilicama i samom poslu. Da biste poboljšali izvedbu svoje web stranice, sadržaj web stranice trebao bi biti optimiziran za SEO, redovito ažuriran, dobro strukturiran i koristan te relevantan za potrebe vaše publike. To pomaže poboljšati vidljivost web mjesta i potaknuti posjetitelje da kupuju vaše proizvode ili usluge.
3. Loši elementi dizajna web sajta
Dizajn je još jedan važan čimbenik koji može utjecati na izvedbu vašeg web sajta. Vaša web stranica pomaže kupcima da stvore prvi dojam o vašoj marki, a loš dizajn može ih otjerati i negativno utjecati na percepciju vaše marke.
Zapravo, 75% potrošača priznaje da donosi odluku o vjerodostojnosti tvrtke na temelju dizajna web stranica tvrtke. To može utjecati na sposobnost web lokacije da zadrži posjetitelje i podstakne određene radnje.
Neki primjeri loših elemenata dizajna uključuju flash animaciju, automatsku reprodukciju videozapisa (posebno sa zvukom), ometajuće vizualne elemente, skočne elemente i nedostatak praznog prostora. To posjetitelje može odvratiti od početnog cilja – pronalaska podataka o vašoj marki – i natjerati ih da pređu na drugo mjesto.
4. Loše korisničko iskustvo
Posjetitelji bi trebali moći lako pristupiti i pronaći informacije potrebne za pregledavanje vaše web stranice. Tu dolazi korisničko iskustvo (UX).
UX dizajn opisuje osjećaje koje osoba ima kada koristi vašu web stranicu. Loše iskustvo može dovesti do manje posjeta stranici, manje angažmana i manje konverzija. Ne iznenađuje, 88% mrežnih potrošača rjeđe se vraća na web sajt nakon lošeg iskustva.
Da biste osigurali dobro korisničko iskustvo za posjetitelje web mjesta, razmotrite sljedeće savjete:
- Koristite jasnu navigaciju
- Pozive na akciju (CTA) postavite strateški na cijeloj web lokaciji
- Koristite jednostavne obrasce za prikupljanje podataka o posjetiteljima
Izvrsna web stranica može potaknuti svijest, povećati angažman i poboljšati konverzije za vaše poslovanje. Da biste svoju web stranicu učinili izvrsnom, počnite s uklanjanjem četiri gore navedena problema.