Kako naučiti digitalni marketing

8 siječnja, 2021

Digitalni marketing se danas sve više i više koristi i on predstavlja jak marketinški alat koji će u budućnosti dominirati.

Kako naučiti digitalni marketing je sigurno komplikovano pitanje jer postoje razni izvori i tehnike koje vam mogu pomoću pri učenju. Današnji tekst će se fokusirati na mjesta gdje možete naučiti digitalni marketing kao i korake na koje trebate paziti kako bi bolje naučili sve o digitalnom marktingu.

Šta je to digitalni marketing

Prije samog početka učenja konkretnih aspekata digitalnog marketinga potrebno je da se upoznamo sa osnovnim značenjem. Dakle, digitalni marketing obuhvata sve aktivnosti promovisanja određenog proizvoda, usluge ili čak poslovanja koja kroz pokušava da ostvari promociju kroz različite digitalne kanale počevši od web stranice, e – maila, pa sve do društvenih mreža. U ove kanale još i ubrajamo nativ oglašavanje kao i SEO optimizaciju teksta ili video zapisa.

Sada kada znamo šta je to digitalni marketing potrebno se osvrnuti na elemente koje trebate obratiti pažnju:

Odredite ciljnu grupu

Sigurno jedna od najvećih prednosti digitalnog marketinga u odnosu na klasični marketing je tačno određivanje ciljne grupe i plasiranje poruke samo toj grupi. Vi možete da plasirate vašu poruku na osnovu raznih elemenata, a to su: interesi ciljne grupe, demografski podatci, važni životni događaji ili čak na lokaciju gdje oni žive.

Kako bi ste izvukli maksimum iz digitalnog marketinga potrebno je da dobro analizirate i upoznate se sa vašim budućim kupcima kako bi povećali prodaju odnosno efikasnost marketiške kampanje.

Mogućnosti si su gotovo neograničene i samo je na vama koju ćete izabrati, bezobzira koju tehniku digitalnog marketinga izaberete uvijek možete biti sigurni da se poruka isporućuje grupi ljudi koju zanima vaš proizvod ili usluga.

Optimizacija kampanje

Razne vrste alata koji su zaduženi za praćenje rezultata marketinške kampanje mogu nam dati jasan uvid u proizvode ili usluge koje su tražene i koje kupci redovno kupuju. Na osnovu ovih rezultata možete kreirati listu proizvoda ili usluga koji se bolje prodaju i fokusirati vaš novac u reklamiranje i promociju samo tih proizvoda.

Na ovaj način vaš novac trošite što je efikasnije moguće, a pri tome ostvarujete maskimalan profit. Uvijek čitajte komentare i sugestije publike zato što su vam oni najbolja povratna informacija koju možete dobiti.

Mogućnost personalizacije oglasa

Kao što smo spomenuli digitalni marketing vam omogućava da vi svoju marketinšku poruku kreirate po svojim mjerama i željama i da odabere publiku koja će taj oglas da primi. Sada je na vama da dodatno personalizujete vašu kampanju, dakle nemojte se uklapati u masu pokušajte da osmislite kampanju koja će biti prepoznatljiva i koju će kupci pamtiti.

Šta vam vrijedi što imate dobar proizvod ako niste „relatable“, odnosno ako se kupci ne mogu povezati sa vašim proizvodom ili uslugom. Danas komapnije moraju pratiti društvene trendove i većina kupaca želi da podrži brend koji se poistovjećuje sa njihovim moralnim i društvenim kompasom. Tako da dobro ispitajte tržište i pokušajte da se što više približite publici.

Smanjivanje troškova oglašavanja

Sve karakteristike digitalnog marketinga su tu da bi što preciznije odredili ciljnu grupu koja vam treba, a samim tim što možete tačno odrediti grupu kojoj se želite prezentovati vam smanjiva troškove. Pored tačnog odabira ciljne grupe, personalizacije i optimizacije digitalni marketing je dobar i zbog smanjivanja troškova i tačnog određivanja gdje vaš novac ide.

Danas odredite grupu ljudi kojima će biti prikazan vaš oglas i posao je završen, dok prije morali bi da uplatite veliku svotu novca da se oglašavate na TV – u ili recimo dnevnim novinama, a ne bi imali garanciju da će određena grupa ljudi vidjeti vaš oglas.

Digitalni marketing vam omogućava da odredite svotu novca koju želite potrošiti i da ste ograničeni tom svotom kada se ona isprazni kampanja prestaje, također mnogo alata koji se nalaze u okviru digitalnog marketinga su besplatni što je naravno još jedna plus.

Pored uštede koju je donio marketinškom svijetu digitalni marketing predstavlja idealnu priliku za zasposlenje. Zbog širenja interneta sve je veća potražnja za osobama koje su upoznate sa radom u digitalnom  marketingu, te ako se vi obrazujete upravo vi možete dobiti posao koji će te raditi iz udobnosti vašeg doma.

Mjerenje rezultata

Već smo prije u spomenuli kako digitalni marketing nudi razne alate koji mjere učinkovitost vaše kampanje. Pored toga što možete odrediti kome ste prikazali oglas, vi također možete mjeriti uspješnost vaše kampanje, koliko puta se oglas prikazao, koliko ljudi je kliknulo na vaš oglas, da li se prodaja povećala, itd.

Naravno tu je i opcija da pratite koliko dugo se korisnik zadržava na vašoj web stranici, dali samo ostaju na jednoj stranici ili idu dalje i da li uopšte kupuju proizvod ili samo gledaju. Mnogo parametra možete izvući koji će vam prije svega pomoći u učinkovitosti marketinške kampanje, a samim tim i donijeti veću zaradu.

Digitalna garaža

Ako želite naučiti sve vezano za digitalni marketing i još ako želite da program bude isključivo kreiran od strane Google – a, onda je Digitalna garaža pravi izbor za vas. Digitalna garaža se pokazala kao najbolja edukacijska platforma za početnike kada je riječ o digitalnom marketingu. U sklopu ove edukacije dobit ćete sve infomracije vezane za pojmove i tehnike koje trebate koristit u digitalnom marketingu.

digitalni
Digitalna Garaža

Međutim ako imate želju da više naučite Digitalna garađa vam to neće moći ponuditi zbog toga što se bavi samo osnovnim pojmovima, upravo zbog toga se preporučuje početnicima.

Hubspot i Inbound edukacija

Dvije različite edukacije koje će vam pomoći u različitih aspektima digitalnog marketinga. Osmišljeni su za osobe koje imaju već pred znanje u digitalnom marketingu, tako da je najbolje ako ste početnik da se fokusirate na Digitalnu garažu.

Hubspot predstavlja online platformu koja vam želi pomoći kako da vi lakše utičete na korisnika i kako da ga lakše privućete na vašu web stranicu. Možemo reći da Hubspot edukacija više se fokusira na korisnike kako oni razmišljaju i kako da se njihove želje ostvare i samim tim poveća prodaja.

Kako naučiti digitalni marketing
HubSpot

Inbound edukacija se primarno bavi sa povećavanjem kvalitete vaše web stranice. Oni gledaju na digitalni marketing tako da što bolja stranica privlaći što veći broj ljudi. Od veće je važnosti da vi imate kvalitetnu stranicu koju će buduće mušterije sa zadovoljstvom samu tražiti, i htjeti provoditi vrijeme na vašoj stranici bez da im se konstatno oglašavate.

Razni SEO treninizi

Potrebno je da znate šta je SEO i kako se on što kvalitetnije optimizuje. Mnogo je teksotva koji se bave SEO optimizacijom tako da nećete imati problema da pronađete i naučite osnove. SEO optimizaciju možete naučiti potpuno besplatno, a ona vam predstavlja presudni faktor vaše marketinške kampanje. Bez obzira šta pišete potrebno je da je tekst SEO optimizovan kako bi ga što više ljudi vidjelo i kako bi dospjeli na prvu stranicu Google pretrage, a da pri tome uštedite mnogo novca.

Kako naučiti digitalni marketing
SEO

Moglo bi vas zanimati

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

RADIO STANICE

  • TNT radio Sarajevo
  • TNT radio Tuzla
  • TNT radio Zenica
  • TNT radio Travnik
  • Narodni Sarajevo
  • Narodni Tuzla
  • Narodni Zenica

Copyright © 2021. -TNT GROUP - Sva prava pridržana