SEO optimizacija je ključna za rangiranje stranice na Google-u i besplatne posjete.
SEO optimizacija (Search Engine Optimization) tj. optimizacija za pretraživače, izuzetno je važna. Prednosti koje nudi su dugoročni besplatni posjeti s tražilice, koji pretražuju točno onaj upit za koji se vi rangirate. Iz svega ovog možete zaključiti da je optimizacija za tražilice neophodna da bi se na internetu postigli rezultati.
On page SEO linkovi i multimedija
Kvalitetan i jedinstven sadržaj daje autoritet i popularnost, te više šansi da ljudi kliknu na vaš link na pretraživaču. Zato i on page SEO oprimizacija predstavlja ispunjavanje sljedećih uslova:
- Title (Naziv teksta) – Naslov koji ste odabrali predstavlja najvažniju ulogu prilikom kreiranja vašeg teksta i on je osnova od koje Google dobija informaciju o čemu to vi pišete. Potrebno je da ukomponujete ključnu riječ u naslov vaše objave i da ključna riječ koju se odabrali bude smještena na sam početak naslova. Naslov je ključ da SEO optimizacija bude pravilno odrađena.
- Prvi pasus – U ovom dijelu također prvo uvrstite ključnu riječ koju ste odabrali. Iako bi bilo poželjno da se ona nalazi na samom početku, nije toliko bitno samo je bitno da se nalazi u prvih par riječi prvog pasusa.
- Meta decription SEO optimizacija (meta opis) – Predstavlja dio teksta koji se nalazi ispod naslova kada korisnici traže određene pojmove na Google – u. Vrlo je bitno da uvrstite ključnu riječ u ovaj dio teksta i da odaberete željeni sadržaj koji će predstavljati vaš meta opis teksta.
- H1 tag (oznaka) – Kada pišete tekst povedite računa da H1 oznaku tretirate kao naslov stranice i uvrstite ključnu riječ u ovu oznaku. Druge ključne riječi uvrstite u H2 naslove.
- Broj ponavljanja ključnih riječi u tekstu – Uvijek vodite računa da ponovite željenu ključnu riječ par puta u tekstu ali potrebno je da ste suptilni, a ne da pretjerate. Što više riječi to ćete imati više prostora da ubacite ključnu riječ, a više riječi se sviđa Google – u tako da bacite se na posao i kreirajte tekstove sa minimalno 800 riječi. Ili ako želite jednostavnije više riječi, samim tim daje vam mogućnost ponavljanja ključnih riječi što predstavlja bolju SEO optimizaciju.
- SEO optimizacija URL adrese – Nemojte zaboraviti da uvrstite vašu ključnu riječ u URL adrese vaše objave. Slično sa naslovom, neka vaš URL započinje sa ključnom riječi.
- Tagovi – Tagovi su specifični i korisni zbog činjenice da spajaju različite stranice u jednu direktnu vezu. Obavezno je da jedan od tagova bude ključna riječ, a također stavite par sličnih riječi kako bi naglasili vašu ključnu riječ.
- Long tail ključne riječi – Uvijek pored osnovne ključne riječi dodajte i long tail kljulnu riječ koja pojačava efekat i daje vam bolji rezultata.
Odabir domene
Uvijek vodite računa da ključna riječ koju izabrate ima veze sa nazivom vaše web stranice. Ukoliko kreirate sadržaj za specifično tržište, tipa BiH onda vašu domenu završite sa nastavkom .ba. Dok ukoliko ne želite da se vežete za odreženi prostor neka vaša domena završava sa nastavkom .com. SEO optimizacija je najlakša na TOP LEVEL DOMENAMA.
Multimedija
Obavezno koristite različite multimedije kao što su fotografije i video zapisi u vašim objavama. Na ovaj način šaljete Google – u poruku da ste profesionalni i da kreirate kvalitetan sadržaj. Svaka fotografija ili video zapis mora biti optimizovana kako bi dostigli veći broj novih korsnika. SEO optimizacija se osim za tražilicu tekstova, koristi i za primanje posjete preko tražilice slika.
SEO za blogere
SEO za blogere je takođe izuzetno važan jer ne vam nista ne vrijedi da imate odličan sadržaj ako vas Google ili korisnici ne mogu otkriti.
Kada je u pitanju SEO za blogere oni moraju postići dva cilja:
- Prvo trebaju privući krajnje korisnike
- Drugo trebaju se dobro rangirati na pretraživačima