Isplativo radijsko oglašavanje s efikasnim rezultatima!

Radio oglašavanje

5 svibnja, 2019

Radijsko oglašavanje danas koriste gotovo svi uspješni poduzetnici.

U današnje vrijeme mnogi ljudi radio smatraju medijem prošlosti. Stvari se mjenjaju televizija je postala popularnija od radija, a internet od televizije. No, to ne znači da je radio medij prošlosti. I dalje mnogi ljudi redovno slušaju radio i on je jedan od najisplativijih medija za oglašavanje. Iako je star više od stotinu godina, radio je trenutno jedan od najboljih medija za plasiranje oglasa. Kroz ovaj tekst upoznati ćemo vas s radijskim oglašavanjem koje donosi odlične rezultate.

Radio je medij preko kojeg možete uz mali budžet doći do velikog broja ljudi. Upravo to ga svrstava na top liste najboljih medija za oglašavanje. Da bi maksimalno iskoristili radijsko oglašavanje, neophodno je da budete kreativni i jasni. Budući da poslovanje oglašavate isključivo preko zvuka, morate zainteresirati vaše potencijalne kupce ili klijente i smisliti odličnu reklamu koja će ih zaintrigirati da je poslušaju.

Sedam načina za uspješno radijsko oglašavanje

1. Prepoznajte ciljanu grupu za uspješno radijsko oglašavanje

Kod kreiranja marketinškog plana, prva stvar koju morate napraviti je ciljana skupina. Morate znati kome se obraćate. Reklamiranje vaše poljoprivredne apoteke na narodnom radiju ima smisla, dok oglašavanje koncerta na njoj neće donijeti nikakve rezultate.

Napravite listu radio stanica na lokalnom tržištu i poslušajte svaku od njih da biste znali koji je profil njihovih slušatelja. Pazite se radijskih stanica koje se pokušavaju obratiti svima, jer takve stanice najčešće ne sluša niko! Razlog za to je jednostavan, Jako malo ljudi može slušati Šabana Šaulića, Metallicu i klasičnu muziku. Slušatelji na radiju vole slušati omiljenu muziku, uz njima bitne (lokalne) informacije.

Radio stanice nude i sponzorstva programskih sadržaja. Ako je vaša firma dio auto industrije, zakupite sponzorstvo stanja na putevima. Ako prodajete zdravu hranu, nema smisla da budete sponzori te iste rubrike.

2. Tražite veliki broj emitiranja

Uspješno radijsko oglašavanje zahtjeva veliku frekvenciju emitiranja reklama. Radijske reklame moraju se emitirati više puta dnevno, da bi se slušatelji upoznali s vašom porukom. Frekvencija emitiranja se odnosi na to koliko će puta vaša reklama biti puštena u kratkom periodu. Reklame koje se emitiraju nekoliko puta dnevno imaju veću šansu da privuku nove kupce, nego reklame koje se emitiraju samo nekoliko puta tjedno.

Ipak, ako želite da emitirate vašu reklamu više puta u toku dana, budite pažljivi da ne budete naporni. Previše dnevnih emitiranja može da nervira slušatelje, a to vam neće dovesti nove kupce. Morate otkriti zlatni omjer, tako da vaša reklama bude slušana, ali da se ne ponavlja previše.

3. Osmislite odličan scenario

Bez odličnog scenarija, vaša reklama neće imati efekta. Možete odabrati najbolje spikere, produkciju, termine emitovanja i radio stanicu s idealnom publikom za vas. Međutim, ako nemate dobar scenario – nećete uspjeti. Savjetujemo vam da napravite listu bitnih stavki za reklamu i osmislite okvirni scenario. Radijsko oglašavanje radi najbolje sa zanimljivim igranim reklamama.

Obratite pažnju na druge reklame na radiju. Koja vam je privukla pažnju? Koju niste ni primijetili? Koja reklama vam se obraća na najbolji način? Koje su reklame pamtljive pa ih se sjećate I nakon nekoliko dana? – Prema njima možete kreirati scenarij za vlastitu reklamu.

Jako je bitno da se držite osnovnih pravila radijskog reklamiranja kao što su “manje brojeva u reklami” i “kraći tekst je bolja reklama”. Ako nemate ideju kako da napravite uspješnu i zabavnu reklamu, ideju možete “poukupiti” s nekog drugog tržišta. Ako nemate iskustva s kreiranjem reklama, zahtijevajte od ljudi s radija da vam osmisle zabavnu reklamu s odličnim scenarijem. TNT grupacija uz radijsko oglašavanje na dva veoma poznata radijska brenda u BiH, nudi i stvaranje reklama za radio.

Najbitnije, zapamtite da vi stvarate sliku u mislima slušatelja. Ne možete se osloniti na specijalne vizuelne efekte, ali možete napraviti odličnu reklamu koju slušatelji mogu zamisliti. Izaberite vrhunske spikere i koristite odlične zvučne efekte. Rezultati uspješne radijske reklame će biti nevjerovatni!

4. Pažljivo birajte spikera za vašu reklamu

Ako imate odličan scenarij, veoma je bitno da pronađete i spikera koji će “ispričati priču” slušateljima. Možda mislite da to možete sami? Vjerujte, rijetki su ljudi koji imaju talenat da sami snime odličnu reklamu za radio. Sigurno je bolje da nađete idealnog spikera za vaš scenarij. Isplatit će vam se.

“Dobar glas daleko se čuje!”

Poslušajte spikere koje vam nudi stanica koju ste odabrali i spikere s drugih lokalnih stanica. Profesionalci će snimiti vašu reklamu na pravi način i dobit ćete vrijednost za ono što platite.

5. Produkcija igra presudnu ulogu

Za razliku od televizijskih reklama, radijska produkcija je dosta jednostavnija i jeftinija. Potreban vam je dobro osmišljen scenarij, spiker, muzika i zvučni efekti. Zapamtite, ne možete se osloniti na slike pa morate privući pažnju slušatelja na početku reklame.

Radijska reklama mora biti kristalno jasna i ne smije biti pretrpana zvučnim efektima ili brojevima. Dobra reklama jasno prenosi vašu poruku i privlači nove kupce.

6. Osigurajte najpovoljnije cijene

Iskoristite niske cijene na radio stanicama. Radio je i dalje mnogo isplatljiviji od televizije, štampe, billboarda ili online oglašavanja. Iskoristite svoje pregovaračke vještine. Što više emitovanja zakupite, cijena oglašavanja će biti povoljnija.

7. Radijsko oglašavanje zahtjeva kontinuitet

Najbolje cijene oglašavanja na radiju i najbolje efekte reklamiranja ćete dobiti ako imate kontinuitet. To ne znači da ćete jednu te istu reklamu emitovati godinama. To znači da je najbolje da budete stalno prisutni u radijskom programu. Kada se stalno reklamirate na radiju vi bukvalno postajte prijatelj slušateljima. Oni vas promatraju kao drugara koji ima nešto važno da kaže.

Prednost radija je u tome što je najličniji od svih medija. Svaki slušatelj ima omiljeni radio i jako mu je lojalan. Stalnim reklamiranjem na tom radiju, slušatelji vaše reklame više ne tretiraju kao “reklame”. Tretiraju ih kao korisne poruke od dobrog prijatelja. Ova jedinstvena osobina radija će vam osigurati konstantan rast prodaje. To je bit uspješnog oglašavanja. Zar ne?

Ako vas zanima ciljano oglašavanje putem profesionalnih lokalnih stanica u BiH, javite nam se!

Moglo bi vas zanimati

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

Copyright © 2020 -TNT GROUP - Sva prava pridržana