Kako radio može dovesti nove pacijente do vaše privatne klinike

11/04/2021

Radio je moćan medij, pogledajte kako radio može dovesti nove pacijente do vaše privatne klinike

Suočeni s raznim izazovima, poput povećane konkurencije, smanjenja naknada i promjena osiguranja, privatne prakse trebaju nove i učinkovite marketinške tehnike kako bi održale stalan protok pacijenata.

U eri internet oglašavanja, kada su marketinške aktivnosti uglavnom usmjerene na Google i oglase na socijalnim mrežama sigurno se pitate kako radio može dovesti nove pacijente do vaše privatne klinike. Može! I to vrlo uspješno! Radio je moćan medij, on je najveća platforma dosega, donosi velik povrat ulaganja (ROI) i ima potencijal utjecati na ponašanje potrošača.

Kad se učinkovito koristi, radio može dovesti nove pacijente u vašu privatnu ordinaciju – i zadržati ih da se vrate. Evo detaljnijeg pogleda na to kako radio oglašavanje može pomoći privući više ljudi u vašu praksu.

Optimizirajte doseg i učestalost

Radio vam pomaže da postignete pravu kombinaciju dosega i frekvencije potrebne da biste utjecali na slušatelja da posjeti vašu praksu. S 93% podešavanja odraslih sedmično, radio ima najveći domet među ostalim platformama, uključujući TV i pametne telefone.

kako radio može dovesti nove pacijente do vaše privatne klinike
Kako radio može dovesti nove pacijente do vaše privatne klinike

Također, učinkovita strategija radijskog oglašavanja maksimizirat će vašu frekvenciju oglasa. To se odnosi na to koliko puta pojedinačni slušatelj čuje oglas. Što češće netko čuje vašu poruku, to je vjerojatnije da će doći na vašu praksu. Težite frekvenciji od 3, što znači dosezanje svakog slušatelja tri puta tjedno, kako biste postigli najbolje moguće rezultate.

Ono na šta bi trebalo da obratite pažnju je izbor radio stanice. Imajte u vidu da nije svaka radio stanica za sve oglase. S toga birajte gdje i kada ćete se reklamirati. Ukoliko je vaša privatna praksa usmjerena ka ženama, onda neka izbor bude termin kada se emituje radijska emisija koju više slušaju žene nego muškarci.

Autentične preporuke

Kada se oglašavate putem radija, moći ćete iskoristiti utjecaj i doseg radijskih osoba. Osobe u eteru njeguju povjerenje kod svoje publike i njihova će podrška vašoj praksi privući pažnju slušatelja. Drugim riječima, oni mogu djelovati kao influenceri za vašu marku, što prilično dobro funkcionira.

kako radio može dovesti nove pacijente do vaše privatne klinike
Kako radio može dovesti nove pacijente do vaše privatne klinike

Koliko je učinkovita autentična podrška radio osobe? Razmislite o sljedećoj činjenici: 56 posto radijskih slušatelja ukazuje da je radijski talent glavni razlog zbog kojeg se prilagođavaju svojim omiljenim stanicama. Uz to, 8 od 10 radijskih slušatelja razmislit će o pokušaju nečega što im je preporučila njihova omiljena radio ličnost. Kada se dobro koristi, korisno je iskoristiti preporuke u svojoj oglasnoj strategiji.

Domaćin događaja

Događaji u zajednici koje organizira vaša praksa mogu privući nove pacijente, a radio stanice mogu prenijeti riječ. Pozivanjem radijske osobe na vaš događaj usredotočen na zajednicu, vjerojatno ćete vidjeti da će se vaša posjećenost povećati. Većina radijskih slušatelja potrudit će se upoznati svoju omiljenu radijsku osobnost, a 4 od 10 ljudi naznačilo je da je osobno upoznalo DJ-a u svojoj zajednici. Mnogi od onih koji dođu na vaš događaj i imaju priliku saznati više o vama i vašoj praksi, mogu se pretvoriti u nove pacijente.

Podrška digitalnih marketinških kanala

Radio oglašavanje vas ne sprječava da koristite druge marketinške platforme. Zapravo, uparivanje radijskog i digitalnog marketinga zapravo može poboljšati vaše rezultate oglašavanja jer imaju dvije različite svrhe.

kako radio može dovesti nove pacijente do vaše privatne klinike
Kako radio može dovesti nove pacijente do vaše privatne klinike

 Radio je dizajniran da poveća svijest o robnoj marki dok digitalni pogon pokreće akciju – zajedno oni mogu pomoći privući više pacijenata u vašu praksu. Da biste postigli najbolje rezultate, osigurajte da marketinške kampanje teku istovremeno i da marketinška poruka bude dosljedna.

Ovaj medij je i dalje učinkovita marketinška platforma, posebno za praktičare koji žele dovesti nove pacijente u svoju privatnu ordinaciju.

Moglo bi vas zanimati

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

RADIO STANICE

  • TNT radio Sarajevo
  • TNT radio Tuzla
  • TNT radio Zenica
  • TNT radio Travnik
  • Narodni Sarajevo
  • Narodni Tuzla
  • Narodni Zenica

Copyright © 2021. -TNT GROUP - Sva prava pridržana