LinkedIn je pBolji marketing na LinkedInu vam je izuzetno važan jer Linkedin je najvažnija profesionalno orijentirana društvena mreža u svijetu, s više od 740 miliona korisnika diljem svijeta.
To je savršeno mjesto za traženje stručnjaka od interesa, stjecanje vidljivosti (koje će pronaći klijenti ili lovci na glave), praćenje tvrtki i još mnogo toga.
Stoga danas govorimo o tome kako stvoriti LinkedIn profil koji će vam pomoći da poboljšate svoj osobni brand, kako biste se mogli razlikovati i postići ogroman profesionalni uspjeh.
Prepoznajte cilj marketinga na Linkedinu
Odvojite neko vrijeme za samoevaluaciju kao polazište. Budite jasni u pogledu svojih ciljeva, na koga ciljate i što nudite.
Kad vam to bude jasno, možete usmjeriti svoj LinkedIn profil tako da dosegne te ” ciljane ” ljude i na taj način postići ciljeve koje ste sami postavili. Bilo da se radi o pronalaženju zaposlenja, prodaji vaših usluga ili pozicioniranju kao mjerila u sektoru.
Ukoliko imate svoje zaposlene znajte da je 14x veća verovatnoća da će vaši zaposleni na LinkedIn-u podeliti sadržaj u vezi kompanije u kojoj rade, nego neki drugi tip sadržaja. To je savršen način da vaš sadržaj postane viralan i da ga vide oni za koje bi bilo značajno da prepoznaju vaš potencijal i vaše ideje.
Sve objašnjavamo u sljedećim točkama.
Vodite računa o svom imidžu i brendu
Zamislite da je LinkedIn virtualna soba za sastanke u kojoj možete razgovarati s ljudima iz vašeg sektora, potencijalnim klijentima ili razgovarati za posao. Logično je da pokušavate ostaviti najbolji dojam, zar ne?
Pa, ako vam je to već jasno, znat ćete da je dobra slika profila ključna. ” Slika vrijedi tisuću riječi “, zar ne? Vaša fotografija bit će prva slika koju će imati o vama, a vi morate prenijeti profesionalizam.
Pokušajte to učiniti fotografijom koja nije mutna niti tamna. Vidite gornji dio tijela (ne samo glavu) i u koji se oblačite u odgovarajuću i profesionalnu odjeću. I nasmiješi se. To uvijek daje pozitivnu sliku o osobi. Jednu ruku možete držati na boku, a drugu pored tijela ili ih jednostavno možete prekrstiti odajući dojam odlučnost i odgovornost.
Osim toga, nadalje, zapravo se preporučuje da izmijenite fotografiju pozadine LinkedIna. Ne znaš? Ovo je slika koja se pojavljuje u svim profilima iza slike profila.
Pa, promijenite to i stavite nešto vezano za vaš sektor, fotografiju na kojoj radite ili čak tekst s vašim kontakt podacima i izrazom koji vas predstavlja. Bacite maštu na to, a brojne primjere i ideje možete pronaći surfujući na internetu!
Imajte u vidu da 75% kandidata istražuje poslodavca pre apliciranja za posao, da 40 milijuna ljudi tjedno koristi LinkedIn kako bi pretražili poslove, kao i da LinkedIn ima 15x više content impresija nego oglasi za posao.
Uključuje ključne riječi u svoje Linkedin reklame
Imajte na umu da i regruteri i tvrtke traže profile koji ih zanimaju pomoću određenih ključnih riječi; studije, jezici, iskustvo, vještine, specijalizacije itd. To mogu biti ugostiteljstvo, digitalni marketing, IT, slikarstvo, jezici…
Zato je iznimno važno da kad razmislite o naslovu, uvodu i opisu svojih poslova na LinkedInu , uključite ih u bolju poziciju. Ako ne, imat ćete male šanse da vas pronađu.
Pokušajte ih dodati što je više moguće, ali imajte na umu da moraju biti strateški i autentični. Ne stavljajte ništa što niste učinili, ne znate raditi, ili još manje, jezike koje ne poznajete. Laž može biti veoma lako otkrivena, a Vaš kredibilitet dugoročno doveden u pitanje.
Bolje je da ostavite odličan utisaksvojim trenutnim znanjem, nego da na prvi pogled oduševite, a potom razočarate regrutere za potencijalno odličnu poslovnu priliku.
Ispunite svoj Linkedin profil do kraja
Iako vas LinkedIn već upozorava, i ja vas podsjećam da ne zaboravite dopuniti svoj profil što je više moguće!
LinkedInov algoritam za traženje kandidata daje prednost onima koji imaju profil 100% dovršen, pa morate stvoriti dobar profil na LinkedInu i ispuniti svako od odjeljaka, čak i ako je to nakratko.
Povjerenje startuje već na vašem Linkedin profilu
Trudite se da redovno ažurirate svoj LinkedIn profil, bilo da je riječ o vašem ličnom ili kroz njega promovišete svoj brend. Budite aktivni, u tijeku s aktualnostima, pokažite projekte na kojima radite i komunicirajte na mreži.