12 savjeta za bolji marketing na LinkedInu

Savjeti za bolji marketing na LinkedInu

15/01/2022

LinkedIn je pBolji marketing na LinkedInu vam je izuzetno važan jer Linkedin je najvažnija profesionalno orijentirana društvena mreža u svijetu, s više od 740 miliona korisnika diljem svijeta.

To je  savršeno mjesto za traženje stručnjaka od interesa, stjecanje vidljivosti (koje će pronaći klijenti ili lovci na glave), praćenje tvrtki  i još mnogo toga.

Stoga danas govorimo o tome kako stvoriti LinkedIn profil koji će vam pomoći da  poboljšate svoj osobni brand,  kako biste se mogli razlikovati i postići ogroman profesionalni uspjeh.

Prepoznajte cilj marketinga na Linkedinu

Odvojite neko vrijeme za samoevaluaciju kao polazište. Budite jasni u pogledu svojih ciljeva, na koga ciljate i što nudite.

Kad vam to bude jasno, možete usmjeriti svoj LinkedIn profil tako da dosegne te ” ciljane ” ljude i na taj način postići ciljeve koje ste sami postavili. Bilo da se radi o pronalaženju zaposlenja, prodaji vaših usluga ili pozicioniranju kao mjerila u sektoru.

Ukoliko imate svoje zaposlene znajte da je 14x veća verovatnoća da će vaši zaposleni na LinkedIn-u podeliti sadržaj u vezi kompanije u kojoj rade, nego neki drugi tip sadržaja. To je savršen način da vaš sadržaj postane viralan i da ga vide oni za koje bi bilo značajno da prepoznaju vaš potencijal i vaše ideje.

Sve  objašnjavamo u sljedećim točkama.

poslovni svijet linkedin
12 savjeta za bolji marketing na LinkedInu

Vodite računa o svom imidžu i brendu

Zamislite da je LinkedIn virtualna soba za sastanke u kojoj možete razgovarati s ljudima iz vašeg sektora, potencijalnim klijentima ili razgovarati za posao. Logično je da pokušavate ostaviti najbolji dojam, zar ne?

Pa, ako vam je to već jasno, znat ćete da je  dobra slika profila ključna.  ” Slika vrijedi tisuću riječi “, zar ne? Vaša fotografija bit će prva slika koju će imati o vama, a vi morate prenijeti  profesionalizam.

Pokušajte to učiniti fotografijom koja nije mutna niti tamna. Vidite gornji dio tijela (ne samo glavu) i u koji se oblačite u odgovarajuću i profesionalnu odjeću. I nasmiješi se. To uvijek daje  pozitivnu sliku o osobi. Jednu ruku možete držati na boku, a drugu pored tijela ili ih jednostavno možete prekrstiti odajući dojam odlučnost i odgovornost.

Osim toga, nadalje, zapravo se preporučuje da izmijenite fotografiju pozadine LinkedIna. Ne znaš? Ovo je slika koja se pojavljuje u svim  profilima iza slike profila.

Pa, promijenite to i stavite nešto vezano za vaš sektor, fotografiju na kojoj radite ili čak tekst s vašim kontakt podacima i  izrazom koji vas predstavlja.  Bacite maštu na to, a brojne primjere i ideje možete pronaći surfujući na internetu!

Imajte u vidu da 75% kandidata istražuje poslodavca pre apliciranja za posao, da 40 milijuna ljudi tjedno koristi LinkedIn kako bi pretražili poslove, kao i da LinkedIn ima 15x više content impresija nego oglasi za posao.

bolji marketing na linkedinu
12 savjeta za bolji marketing na LinkedInu

Uključuje ključne riječi u svoje Linkedin reklame

Imajte na umu da i regruteri i tvrtke traže profile koji ih zanimaju pomoću određenih ključnih riječi;  studije, jezici, iskustvo, vještine, specijalizacije itd. To mogu biti ugostiteljstvo, digitalni marketing, IT, slikarstvo, jezici…

Zato je iznimno važno da kad razmislite o  naslovu, uvodu i opisu  svojih poslova na LinkedInu ,  uključite ih u bolju poziciju. Ako ne, imat ćete male šanse da vas pronađu.

Pokušajte ih dodati što je više moguće, ali imajte na umu da moraju biti  strateški i autentični.  Ne stavljajte ništa što niste učinili, ne znate raditi, ili još manje, jezike koje ne poznajete. Laž može biti veoma lako otkrivena, a Vaš kredibilitet dugoročno doveden u pitanje.

Bolje je da ostavite odličan utisaksvojim trenutnim znanjem, nego da na prvi pogled oduševite, a potom razočarate regrutere za potencijalno odličnu poslovnu priliku.

Ispunite svoj Linkedin profil do kraja

Iako vas LinkedIn već upozorava, i ja vas podsjećam da  ne zaboravite dopuniti svoj profil što je više moguće!

LinkedInov algoritam za traženje kandidata daje prednost onima koji imaju  profil 100% dovršen,  pa morate stvoriti dobar profil na LinkedInu i ispuniti svako od odjeljaka, čak i ako je to nakratko.

Povjerenje startuje već na vašem Linkedin profilu

Trudite se da redovno ažurirate svoj LinkedIn profil, bilo da je riječ o vašem ličnom ili kroz njega promovišete svoj brend. Budite aktivni, u tijeku s aktualnostima, pokažite projekte na kojima radite i komunicirajte na mreži.

Moglo bi vas zanimati

Šta je SEO optimizacija sajta?

Šta je SEO optimizacija sajta?

SEO optimizacija sajta je način na koji optimizujemo sajt i stranice sajta, kako bi se povećala količina organskih...

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

RADIO STANICE

  • TNT radio Sarajevo
  • TNT radio Tuzla
  • TNT radio Zenica
  • TNT radio Travnik
  • Narodni Sarajevo
  • Narodni Tuzla
  • Narodni Zenica

Copyright © 2021. -TNT GROUP - Sva prava pridržana