Radio i pretraživanje – dobitna kombinacija

25 travnja, 2021

Radio i pretraživanje na internetu čine se kao dva nespojiva medija, ali upravo njihovo zajedničko djelovanje će pomoći u svim marketinškim ciljevima jedne kompanije

Danas, kada se putem interneta skoro sve odvija, važno je razmišljati izvan kutije i pristupiti raznolikim medijima za oglašavanje.

S obzirom da se svakodnevno postavlja 3,5 milijardi Googleovih upita, tražilice su ključne za privlačenje kupaca. Pametni, osnaženi kupci koriste tražilice poput Googlea i Binga kako bi pronašli i istražili proizvode i usluge koje u konačnici kupuju.

Prema istraživanjima, oko 71 % potorošača otkriva nove proizvode i usluge putem tražilica. A oko 74 % pomoču tražilica istražuju, pronalaze i uspoređuju proizvode, te konačno donose odluke o kupnji.

Upravo zbog navedenih istraživanja, danas je SEO ključ bilo koje marketinga na internetu. Kompanije koriste određene SEO prakse kako bi ih što više kupaca pronašlo na internetu.

Međutim, jeste li razmišljali o spajanju pretraživanja i radijskog oglašavanja kako biste potaknuli svoje mrežno pretraživanje? Iako je možda teško zamisliti da ti mediji rade zajedno, nedavna istraživanja dokazuju da kombiniranje radija i pretraživanja utječe na ponašanje potrošača na mreži.

 Šta je organsko pretraživanje?

Organsko pretraživanje odnosi se na postupak u kojem korisnik unosi riječ ili frazu u tražilicu, dajući stranice rezultata na temelju relevantnosti i ostalih čimbenika rangiranja. Organska pretraga NE uključuje plaćene oglase. SEO podržava organsko pretraživanje osiguravajući da vaša tvrtka zauzima visoko mjesto u organskim rezultatima pretraživanja za određene ciljane ključne riječi.

radio i pretraživanje
Radio i pretraživanje

Zašto je ovo važno za vaše poslovanje? Korisnici obično klikću na rezultate na vrhu stranice rezultata pretraživanja. Zapravo, 75% korisnika nikada ne prelazi s prve na drugu stranicu rezultata pretraživanja. Cilj je koristiti određene ključne riječi za dosezanje zainteresiranih kupaca koji traže vaš proizvod ili uslugu.

Iako se većina napora za SEO usredotočuje prvenstveno na sadržaj web stranice – optimizirajući ga ciljanim ključnim riječima – drugi mediji rastu u popularnosti, a raznolikost vaših pristupa može vam pomoći da dosegnete najširu bazu potrošača.

Radio i pretraživanje
Radio i pretraživanje

Zašto je radio uspješan

Radio potiče pretraživanje i utječe na ponašanje potrošača na mreži. Najčešći scenarij uključuje slušatelja da čuje o proizvodu ili usluzi na radiju – putem oglasa, preporuka ili čak sponzorstava svojih omiljenih programa – a zatim pretražuje na mreži kako bi saznao više.

Logično je da bi radio i pretraga išli zajedno, budući da je radio platforma širokog dosega, a pretraživanje ciljanim, visoko zainteresiranim kupcima može pronaći vašu tvrtku na mreži.

Dokaz postoje u podacima, prema nedavnoj studiji koju je naručio Biro za oglašavanje na radiju (RAB). Radio je generirao prosječni porast aktivnosti pretraživanja na Googleu za 29%, dosegnuvši vrhunac od 33% tokom jutarnje vožnje na posao. Radio je čak nadmašio TV, jer je doveo do 228% više pretraživanja od TV-a.

Radio i pretraživanje
Radio i pretraživanje

Radio oglasi i psihološki učinci

Postoje posebne značajke radijskih oglasa na koje treba obratiti pažnju kako biste zaradili veću pretragu. Neki kreativni čimbenici više odjekuju kod publike nego drugi.

Korištenje personalizacije kako bi se zadovoljile potrebe demografskog slušanja je ključno. Uzmite u obzir čimbenike kao što su spol, dob, zemljopis, dohodak, obrazovanje i način života kako biste svoje oglase prilagodili tako da dobiju najviše pažnje.

 Zapravo je poznato da je prozivanje određenih lokacija posebno učinkovito. Također biste trebali dijeliti vijesti o proizvodima, cjenovne ponude ili čak necenovne ponude, sve s ciljem privlačenja pozornosti publike nekom vrstom nezaboravnih poticaja.

Da biste potaknuli pretraživanje, uključite ciljane ključne riječi u svoje radio oglase. Svakako optimizirajte određene web stranice istim ključnim riječima, jer će se to slušatelji sjetiti koristiti dok vas traže na mreži. To osigurava da se vaša tvrtka prikaže u organskim rezultatima pretraživanja kada kupci započnu internetsko pretraživanje.

Dakle, prilikom radio oglašavanja potrebno je uzeti u obzir sve psihološke i društvene čimbenike. Jer nekada, putem radija, korisnici nesvjesno čuju vašu reklamu koja ostane u podsvijesti. Upravo, nesvjesne reklame i pretraživanje imena vaše tvrtke je najbolji cilj ali i  rezultat marketinške kampanje.

Radio može pojačati aktivnost pretraživanja i utjecati na ponašanje korisnika na mreži. Gore navedeni savjeti samo su nekoliko načina za optimizaciju radijskih oglasa za poticanje pretraživanja.

Moglo bi vas zanimati

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

RADIO STANICE

  • TNT radio Sarajevo
  • TNT radio Tuzla
  • TNT radio Zenica
  • TNT radio Travnik
  • Narodni Sarajevo
  • Narodni Tuzla
  • Narodni Zenica

Copyright © 2021. -TNT GROUP - Sva prava pridržana