Radio i pretraživanje – idealan marketing miks!

Radio i pretraživanje na internetu čine se kao nemoguća kombinacija, ali upravo ovaj neobičan marketing miks će vam pomoći u narednoj godini.

Danas, kada se putem interneta skoro sve odvija, važno je razmišljati izvan kutije i pristupiti raznolikim medijima za oglašavanje.

radio reklame
radio reklame

S obzirom da se svakodnevno postavlja 3,5 milijardi Googleovih upita, tražilice su ključne za privlačenje kupaca. Pametni kupci koriste tražilice poput Googlea i Binga kako bi pronašli i istražili proizvode i usluge koje u konačnici kupuju.

Prema istraživanjima, oko 71 % potorošača otkriva nove proizvode i usluge putem tražilica. A oko 74% njih istražuju, pronalaze i uspoređuju proizvode, te konačno donose odluke o kupnji.

Upravo zbog navedenih istraživanja, danas je SEO ključ za digitalni marketing. Kompanije koriste određene SEO prakse kako bi ih što više kupaca pronašlo na internetu.

Međutim, jeste li razmišljali o spajanju pretraživanja i radijskog oglašavanja kako biste potaknuli kupce da googlaju vaš brend i ponudu?

Budućnost radija i radio oglašavanje Najslusanije radio stanice u BiH Radio i pretraživanje
Radio i pretraživanje

Iako je možda teško zamisliti da ti mediji rade zajedno, nedavna istraživanja dokazuju da kombiniranje radija i pretraživanja utječe na ponašanje potrošača i donošenje odluka o kupovini.

Konkretno – ljudi googlaju ono što čuju na omiljenom radiju tako da ima logike da će vam porasti broj organskih posjeta ako se reklamirate na radiju. Zar ne?

 Šta je organsko pretraživanje

Organsko pretraživanje odnosi se na postupak u kojem korisnik unosi riječ ili frazu u tražilicu, gdje će dobiti rezultate na temelju relevantnosti, praćene drugim čimbenicima rangiranja.

Organska pretraga NE uključuje plaćene oglase. SEO podržava organsko pretraživanje osiguravajući vašoj firmi da zauzima visoko mjesto u organskim rezultatima pretraživanja za određene ciljane ključne riječi (odnosno ponude).

Zašto je ovo važno za vaše poslovanje

Korisnici obično klikaju na rezultate prikazane na vrhu stranice Google pretraživanja.

Zapravo, 75% korisnika nikada ne prelazi s prve na drugu stranicu rezultata pretraživanja. Cilj je koristiti određene ključne riječi za dosezanje zainteresiranih kupaca koji traže vaš proizvod ili uslugu koju nudite.

Iako se većina napora za SEO usredotočuje na sadržaj web stranice – optimizirajući ga ciljanim ključnim riječima – drugi mediji rastu u popularnosti, a raznolikost vaših pristupa može vam pomoći da dosegnete najširu bazu potrošača.

Radio i pretraživanje - idealan marketing miks!

Zašto je radio uspješan

Radio potiče pretraživanje i utječe na ponašanje potrošača na mreži. Najčešći scenarij uključuje da slušatelj čuje o proizvodu ili usluzi na radiju – putem reklama, preporuka ili čak sponzorstva svojih omiljenih programa – a zatim pretražuje na mreži kako bi saznao više.

Logično je da bi radio i pretraga idu zajedno, budući da je radio platforma širokog dosega, a pretraživanje ciljanim, visoko zainteresiran kupcima pomaže pronaći vašu tvrtku na mreži.

Dokazi postoje u podacima! Prema nedavnoj studiji koju je objavio Biro za oglašavanje na radiju (RAB).

Radio je generirao prosječni rast pretraživanja na Googleu za 29%, dosegnuvši vrhunac od 33% tokom jutarnje vožnje na posao. Radio je čak nadmašio TV, jer je doveo do 228% više pretraživanja od TV-a.

Radio oglasi i psihološki učinci

Postoje posebne osobine radijskih reklama na koje treba obratiti pažnju kako biste povećali pretraživanje (i novac). Neki kreativni čimbenici više odjekuju kod publike nego drugi. Korištenje personalizacije kako bi se zadovoljile potrebe demografskog slušanja je ključno.

Uzmite u obzir čimbenike kao što su spol, dob, lokacija, dohodak, obrazovanje i način života kako biste svoje radio oglase prilagodili tako da dobiju najviše pažnje. Zapravo je poznato da je prozivanje određenih lokacija posebno učinkovito.

Također biste trebali dijeliti vijesti o proizvodima, cjenovne ponude ili čak necjenovne ponude, sve s ciljem privlačenja pozornosti publike nekom vrstom nezaboravnih poticaja. Da biste potaknuli pretraživanje, uključite ciljane ključne riječi u svoje radio reklame

Svakako optimizirajte određene web stranice istim ključnim riječima, jer će se slušatelji sjetiti koristiti to dok vas traže na internetu. To osigurava da se vaša firma prikaže u organskim rezultatima pretraživanja kada kupci započnu pretraživanje na internetu.

Radio i pretraživanje

Radio i pretraživanje zaključak

Dakle, kada se kreiraju dobre radio reklame potrebno je uzeti u obzir sve psihološke i društvene čimbenike. Jer obično, putem radija, korisnici nesvjesno čuju vašu reklamu koja ostane u podsvijesti.

Upravo, nesvjesne reklame i pretraživanje imena vašeg brenda je najbolji cilj i rezultat vrhunske marketinške kampanje. Radio može pojačati aktivnost pretraživanja i utjecati na ponašanje korisnika na mreži. Gore navedeni savjeti samo su nekoliko načina za optimizaciju radijskih oglasa za poticanje pretraživanja. Za kraj poslušajte smiješne radio reklame koje smo radili.

Moglo bi vas zanimati

Produkcija radio reklama primjeri

Produkcija radio reklama primjeri

Produkcija radio reklama predstavlja proces stvaranja audio materijala koji će se koristiti za oglašavanje proizvoda,...

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

RADIO STANICE

  • TNT radio Sarajevo
  • TNT radio Tuzla
  • TNT radio Zenica
  • TNT radio Travnik
  • Narodni Sarajevo
  • Narodni Tuzla
  • Narodni Zenica

Copyright © 2021. -TNT GROUP - Sva prava pridržana