Sponzorisani post na blogu mogu biti sjajan način zarade na vašem blogu.
Čak i ako je vaša niša mala, sponzore često možete pronaći sretni što se udružuju s vašom web stranicom i platformom koju ona pruža – ali teško je znati odakle započeti ako želite pronaći voljne sponzore.
Najbolji način da pronađete sponzore za svoj blog je proaktivan. Možete stvoriti profesionalni medijski komplet, pronaći marke s kojima želite surađivati i uputiti im sponzorirani post. Prije nego što se sjetite, imat ćete tvrtke koje vam plaćaju pisanje bloga na vlastitoj blog stranici.
U daljem nastavku teksta spomenuti ćemo sponzorirane objave na blogu, uključujući one koji su i kako vam mogu koristiti. Spomenuti ćemo i ponuditi nekoliko savjeta kako ih dobiti za vašu web stranicu.
Uvod u sponzorirane postove na blogu
Iako bi “sponzorirani post na blogu” mogao značiti mnogo različitih stvari, govorimo o postu koji vam tvrtka plaća da napišete na vlastitom blogu. To čine na način da predstave sebe ili svoj proizvod svojoj publici. Kao bloger imate „kutiju sapuna“ koja može biti vrlo vrijedna onima s privlačnim proizvodom koji žele ciljati vaše čitatelje.
Takve vrste postova mogu biti recenzije proizvoda, preporuke ili članak o tvrtki s vezama na namjenske odredišne stranice. Tipično ćete napisati sadržaj (ili ga barem naručiti od pisca), ali ponekad vam se daje. U svakom slučaju, trebali bi biti informativni i korisni vašoj publici, a ne reklama.
Budući da vjerno prate ljubitelje kave koji vjeruju web mjestu, postovi na blogu su neprocjenjivi za tvrtke koje traže način za promociju novih proizvoda u ovoj niši. Kao takve, sve istaknute recenzije šire vijest i pomažu u povećanju prodaje.
Zbog toga su sponzorirani postovi na blogu sjajan način za ostvarivanje dodatnog prihoda. Oni su jedan od vodećih načina za unovčavanje vašeg bloga, a postoji mnogo tvrtki koje žele koristiti ovu tehniku kao dio svojih marketinških kampanja.
Međutim, morate biti oprezni da biste se pridržavali propisa Federalne komisije za trgovinu (FTC), koji na vašem mjestu trebaju otkriti s kime radite. U postu iznad, detektiv za kavu stavlja ovu bilješku na sam kraj pregleda:
Također je važno biti selektivan prema svojim sponzorima. Svaka marka koju predstavljate trebala bi se prilagoditi vašim vrijednostima i privući čitatelje. Nešto previše izvan baze može se pojaviti kao neželjena i isključiti vašu publiku.
Iako su sponzorirani postovi sjajan način za povećanje prihoda, njihovo je dobivanje druga stvar. Ispod je šest ključnih savjeta za ostvarivanje sponzoriranih postova za vaš blog!
1. Postavite stranicu za sponzore i pribor za medije na svojoj web lokaciji
Jedan od prvih (i najlakših) načina za dobivanje sponzoriranih postova na blogu je postavljanje stranice na vaše web mjesto s pozivnim parcelama. Ovo je izvrstan, izravan način davanja do znanja ljudima da ste dostupni za primanje sponzoriranih postova.
Uz to, možete ponuditi medijski komplet koji će vam pomoći da zaključite posao sa onima koji žele ostvariti suradnju sa vama. U stvari, neke će tvrtke zatražiti da vide vaš medijski komplet kao nešto samo po sebi prije nego što odluče raditi s vama. Vaš medijski komplet može sadržavati sljedeće:
- Ime
- Podaci za kontakt
- Naziv i URL web stranice
- Društvene statistike – društvene mreže koje koristite i vaš broj sljedbenika itd.
- Mjesečni prikazi stranice na vašem web mjestu – za to možete koristiti Google Analytics
- Malo o vašoj publici
- Neke informacije o tome što imate za ponuditi
Profesionalni medijski komplet pokazuje da ste ozbiljni i tražite sponzore. Shvatite to kao životopis za vas, vašu platformu i vaš blog. Kao takvi, željet ćete to učiniti uvjerljivim.
2. Stvorite vrhunski sadržaj koji privlači sponzore
Kvalitetan sadržaj srce je vašeg bloga. Pomoću nje možete privući čitatelje i vjerne sljedbenike na svoju web stranicu. Štoviše, s dovoljno kvalitetnog sadržaja možete povećati svoju publiku i svoju platformu – a brendovi vas mogu početi primjećivati.
U cjelini, vaš sadržaj uvijek treba pružiti dobru vrijednost čitateljima. Čime će biti predstavljena ova vrijednost – poput članaka s uputama ili šaljivih anegdota – u potpunosti će ovisiti o vašoj publici. U svakom slučaju, trebao bi biti zanimljiv, dijeljiv i sadržavati puno veza do drugih izvrsnih unutarnjih i vanjskih sadržaja na webu.
Ipak, napominjemo da ćete prije nego što privučete sponzore možda trebati uspostaviti lojalne sljedbenike u svojoj niši. Nakon što izgradite platformu i postanete pouzdani stručnjak u svom području, tada možete početi uzimati sponzorirane postove na blogu.
3. Pronađite brendove s kojima želite surađivati i predstavite im sponzorirane ideje za postove
Nakon što postavite stranicu sponzora i medijski komplet, a vaš se blog ispuni vrhunskim sadržajem, možda ćete htjeti započeti s predstavljanjem nekih sponzoriranih ideja za postove robnim markama u svojoj niši. Mnoge će tvrtke na svojim web stranicama imati veze na kojima ih možete kontaktirati i predložiti svoju ideju.
Dobar način da se tome pristupite je započeti s proizvodima koje već koristite i koji vam se sviđaju. Na primjer, ako postoji osoba koju zaista uživate koristiti i mislite da bi dobro odgovarala vašoj publici, razmislite o tome da kontaktirate tvrtku s prijedlogom.
Neki su čak uspjeh pronašli spominjanjem poželjnih marki na društvenim mrežama. Ako ciljna tvrtka vidi vaše napomene, može vas izravno kontaktirati kako biste provjerili jeste li zainteresirani za suradnju. Ključno je razmišljanje izvan okvira kada je riječ o tome da vas tvrtke primijete.
4. Obratite pažnju na konkurenciju i pogledajte njihove sponzore
Još jedan dobar način da pronađete sponzore je da pogledate svoju konkurenciju i vidite šta se postavlja na njihov blog. Šanse su da će ih, ako su zainteresirani za rad s njima, možda zanimati i neki postovi kod vas.
To je posebno učinkovito ako pišete u maloj niši. Možda na vašem terenu ne radi previše ljudi i mogućnosti sponzorstva mogu biti ograničene. Ako je to slučaj, tvrtke koje žele proširiti svoj doseg možda će vas rado čuti i iskoristiti priliku za sponzorirani post na vašem blogu.
5. Postavite sponzorstva za brendove koje vidite u Google AdSenseu
Ako koristite Google AdSense, vidjet ćete kakvi brendovi privlače vaše web mjesto. Ovo je učinkovit način da pronađete više robnih marki na koje ćete predstaviti svoju sponzoriranu poštansku uslugu.
Na primjer, uzmite u obzir sljedeći oglas:
Ako ste u pravoj industriji i niši – a vaša veličina i ciljni čitač su dovoljni – Mazda je možda tvrtka kojoj vrijedi obratiti se.
Prilikom predstavljanja ovih marki, obavezno im recite o sebi, svojoj web lokaciji, svojoj čitateljskoj publici i načinu na koji želite raditi s njima. Ovdje će zasigurno biti u upotrebi vaš medijski komplet. To će tvrtki dati informacije potrebne za donošenje odluke i unaprijed izglađuje odnos.
6. Održavajte odnose sa sponzorima kako biste s vremenom dobili više plasmana
Konačno, jedan od najboljih načina za stvaranje solidne i trajne zarade putem vašeg bloga je višestruki rad s istim brendovima. Ako održavate odnose koje njegujete, vjerojatnije je da će vas tvrtke ponovno zaposliti za buduće sponzorirane blogove.
Kao takav, ovo je poticaj da učinite svoj najbolji posao. Što su jači vaši sponzorirani postovi, to je veća vjerojatnost da će uspjeti i za vas i za tvrtku, i veća je šansa za pozitivno širenje vijesti.
Da biste održavali svoje odnose, budite uljudni i profesionalni, otvoreni u komunikaciji i pozitivno se odnosite prema njihovim projektima. Također pomaže učiniti ta
čno ono što kažete da ćete učiniti – tj. Pokazati integritet i odgovornost za svoj posao – i poštivati svoje rokove.
Počnite dobivati sponzorirane postove na blogu već danas
Sponzorirani postovi na blogu jedan su od oblika prihoda koji mnogi blogeri koriste. Mogu biti izvrstan način za dodavanje dodatnog sadržaja na vašu web lokaciju i plaćanje za to, ali važno je biti selektivan pri odabiru s kim ćete raditi.