Društvene mreže neophodne su za svako poslovanje

12 rujna, 2020

Za društvene mreže i internet možemo reći da su potpuno promijenili naše živote i svakodnevicu. Ono što je prije 20 godina bilo nezamislivo, danas je postalo stvarnost. Internet koristimo kroz cijeli dan, a gotovo svi naši uređaji povezani su sa njime.

Od samog početka interneta postoji vizija društvenih mreža, mjesta gdje će ljudi moći komunicirati i družiti se. Prva takva stranica bila je theglobe.com, koja je pokrenuta davne 1995. godine, a od novijih vjerujem da su svi čuli je Myspace. Za nju možemo reći da je prva planetarno popularna društvena mreža.

Danas je stanje potpuno drugačije i na internetu postoji velik broj društvenih mreža, a broj njihovih korisnika prelazi milijarde. Upravo zato je njihovo korištenje veoma važno i neophodno za svako poslovanje, bilo da su vaši klijenti na lokalnom području ili globalnom…

Zašto je važno biti aktivan na društvenim mrežama?

U današnje vrijeme društvene mreže postale su glavne stranice na internetu, te mnogi ljudi informacije traže isključivo na njima. Facebook broji više od 2 milijarde i 700 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, što ga čini glavnom društvenom mrežom i neophodnim mjestom za predstavljanje vašeg poslovanja.

Broj korisnika na Facebooku – Izvor: Statista

Instagram je druga najveća društvena mreža, koja se temelji na slikama i videima, no zbog broja korisnika neophodna je za svako poslovanje.

Ljudi danas koriste društvene mreže za sve, od kupnje stvari, do pretrage raznih poslovanja ili restorana. Neophodno je biti prisutan na njima, jer ako vi niste, konkurencija jest. Svako poslovanje koje ne koristi društvene mreže, korak je iza konkurencije i ne iskorištava potencijal besplatnog marketinga.

Koju društvenu mrežu koristiti?

Facebook i Instagram su neophodni za svako poslovanje. Budući da su to dvije najpopularnije mreže, na kojima je publika i mlada i stara.

Nadalje, LinkedIn je korisna B2B društvena mreža, gdje se sve temelji na poslu i poslovnim ljudima. Upravo poslovna funkcija i kompanija je najistaknutija kod profila kada pretražujete LinkedIn, a iznenaditi će vas i sadržaj ove društvene mreže. Nećete naići na dvije slatke mace koje se grle, već možete pronaći isključivo poslovne priče i savjete, motivaciju i sličan sadržaj vezan uz posao.

Na društvenim mrežama nalaze se vaši kupci i klijenti

Twitter je društvena mreža koja je fokusirana na kratkoročan sadržaj, ali nikada nije pretjerano zaživio izvan Amerike te je fokusiranje na njega nepotrebno trošenje resursa. Naravno, ako se radi o globalnom projektu, aktivan Twitter profil neće biti na odmet, no ako prodajete nakit u Zagrebu, tada je puno bolje fokusirati se samo na Facebook i Instagram.

TikTok je trenutno društvena mreža u najvećem usponu, no na njoj je cijeli fokus usmjeren ka zabavnom sadržaju. Ako možete svoje poslovanje izreklamirati preko zanimljivog videa, tada ova društvena mreža neće biti loš način promocije, no u protivnom svoje vrijeme okrenite ka važnijim društvenim mrežama.

Kako koristiti društvene mreže?

Najvažnija stvar prilikom korištenja društvenih mreža je da shvatite njihovu namjenu. One nisu oglasna ploča i veoma je važno da na njima objavljujete kvalitetan i koristan sadržaj za pratitelje. Nakon što ste kreirali vaše profile na društvenim mrežama, dodali sve potrebne informacije oko poslovanja te uredili sliku profila i naslovnu fotografiju, sljedeći korak je složiti plan objava.

Ovisno o vašem poslovanju, odredite broj objava koji je prikladan za vaše pratioce. Uvijek birajte između 3 do 7 objava tjedno ili čak i više ako se bacite nekim važnim vijestima. Primjerice, za agenciju za nekretnine možete ići na 7 objava tjedno, dok za firmu koja postavlja klima uređaje ne trebate objavljivati više od 3 kvalitetne objave.

Nakon što ste odredili broj objava, veoma je bitno složiti plan objavljivanja. Podijelite objave na dane kada objavljujete i sastavite ih prema sadržaju. Na primjer:

  • Prva objava u tjednu može biti neki koristan savjet za vaše pratitelje. Zubne ordinacije mogu objavljivati objave vezane uz važnost četkanja zubi, savjete za kupnju četkice i kalodonta, koje stvari ukazuju na probleme s zubom i slične objave.
  •  Druga objava u tjednu može biti ponuda vaše usluge, proizvoda ili bilo koja druga samopromocija.
  • Treća objava može biti zabavnog karaktera povezanog uz vaše poslovanje, upoznavanje s djelatnicima ili neki citat koji se povezuje s poslovanjem.
  • Četvrta objava može biti zadovoljni klijent, prikaz rada, recenzija klijenta…

Veoma je bitno da složite plan objava tako da svojim pratiteljima ne budete dosadni, već korisni. Redovnim praćenjem oni će u vašem poslovanju prepoznati vrijednost i kada im budete potrebni obratiti će se upravo vama. Oglase na društvenim mrežama možete koristiti za direktnu prodaju, a kroz redovne objave i kvalitetno vođenje profila budite sigurni da će se na dugoročne staze trud isplatiti.

Moglo bi vas zanimati

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

Copyright © 2020 -TNT GROUP - Sva prava pridržana