Izgradnja linkova (link building) je jako važan faktor rangiranja vašeg web sajta na internet tražilicama kao što je Google. A to je bitno za vaš biznis i zaradu!
IZGRADNJA LINKOVA – Sigurno ste se već susreli s različitim pojmovima kao što su oni: Optimizacija sajta , Tehnike optimizacije sajtova, On page SEO i Off page SEO . Tema današnjeg članka je najbitniji faktor za Off page SEO a to link building ili izgradnja linkova.
Google je posljednjih godina mijenjao različite trendove i način indeksiranja sajtova. Tako je prvo davao veći prioritet dobro optimiziranim stranicama prema ključnim riječima, zatim je davao prednost sajtovima sa SEO friendly URL-ovima kao što je stanovi-i-apartmani.com i slično.
Kasnije je to bilo za stranice s responzivnim dizajnom odnosno optimiziranim prikazom za pametne telefone, da bi u posljednje vrijeme sve više forsirao sadržaj i kvaliteta sadržaja koji se nalazi na vašem sajtu.
Ono što je bitno u svemu ovome jeste to da se desila jedna vrsta pomjeranja prioriteta s On page SEO optimizacije ka Off page SEO faktorima koji su preuzeli prioritet u rangiranju na tražilicama.
Jedan faktor koji se najviše ističe u odnosu na druge: Link building – izgradnja linkova ka vašoj web stranici.
Šta je zapravo izgradnja linkova link building
Link building je kao što smo već rekli, tehnika izgradnje linkova na vašem sajtu. Ali ne bilo kakvih linkova, već linkova sa sajtova koji imaju jači utjecaj od vašeg.
Bitno je da su navedeni sajtovi dobro posječeni, da imaju jači autoritet DA i da imaju kategoriju vezanu za vašu industriju.
Vlasnik ste nekog biznisa koji je predstavljen u obliku nekog web sajta. Pred vama su različite mogućnosti marketinga i oglašavanja vašeg biznisa u realnom i online svijetu. Tu će vam značajno pomoći neke od tehnika digitalnog marketinga poput oglašavanja na društvenim mrežama i slično.
Međutim, pored toga, potrebno je da se vaš sajt što bolje kotira na Googleu jer upravo najbolje i najkorisnije posjete dolaze s tražilice. Ima logike, jer ljudi dođu do vas tražeći upravo nešto što vi nudite.
Konkurencije je mnogo, a izgradnja linkova je trenutno najbolji način da upravo vaš biznis bude prvi na Google i sličnim tražilicama što će značajno povećati vaše prihode.
Izgradnja linkova objašnjenje
Posjećujete neki event i tamo upoznajete ljude. S njima razmjenjujete kontakte i gradite veze. Uprave te veze koje vam znače offline, predstavljaju linkove s drugih stranica u online svijetu. Upravo je tu ključna stavka kvaliteta tih linkova.
Dakle kao što bi vam u offline svijetu najviše koristio najutjecajniji kontakt, tako će vam u online svijetu na Googleu najviše koristiti link sa najutjecajnijeg sajta.
Tako Google dobije informaciju , preporuku da je vaš sajt važan nekom sajtu koji je dobro posjećen i rangiran i kao takav važan za Google. Dakle, upravo taj momenat isticanja određenog linka na drugom sajtu ka vašoj stranici učinit će vaš sajt vrednijim za Google.
Ne momentalno naravno, već kroz indeksiranje koje će nastupiti nakon toga. I što više tako kvalitetnih linkova s drugih jačih stranica imate da vode na vašoj web stranici, bolje ćete rangirati.
Izgradnja linkova primjer iz prakse
Naravno, idealno je da linkovi ka vašem sajtu vode na vama bitne ključne riječi.
Na primjer, ako ste vlasnik Dežurne apoteke u Sarajevu, ljudi će Googlati ključnu riječ “Dežurna Apoteka Sarajevo”. Dakle, bitno vam je da link prema vama, sa nekog jačeg sajt poput Klix.ba, Akta.ba ili poslovne vijesti, bude postavljen na riječi “Dežurna apoteka Sarajevo”.
Zbog toga je važan Link building za vaš posao kao i SEO optimizacija općenito. Ako vas zanima ova tema, pročitajte i kako naučiti SEO Optimizaciju, poučan tekst zaposlenika naše digitalne agencije Milton Media.
Korisni marketing savjeti
- Kako naučiti digitalni marketing
- Stvari koje imaju sve najbolje marketing kampanje
- Brendiranje poslovanja
- Radio i pretraživanje – dobitna kombinacija
- 4 glavna faktora zbog kojih vaš web sajt propada
- TNT Boost – Besplatan alat za upravljanje društvenim mrežama
- Video reklame pružaju najbolje rezultate
- Stvaramo za vas najbolje reklame za televiziju, radio i digitalu!
- Smiješne radio reklame koje će vas sigurno oraspoložiti
- Marketing rječnik
- Kad euro dolazi u Hrvatsku