Svako poslovanje, nudilo ono proizvode ili usluge svojim klijentima, od istih bilježi profit te kako bi se on mogao povećavati, poželjno je imati što veći broj klijenata.
Kako zainteresirati potencijalne klijente za proizvod je veoma bitno pitanje kada odlučite da pokrenete posao. Kao što znamo, svaki je početak najteži, a to vrijedi i u poslovnom svijetu. Potrebno je mnogo strategije i razmišljanja na koji način privući nove klijente i koji je od njih najisplativiji u konačnici jer, naravno, gotovo uvijek će biti potrebno i nešto uložiti. Napravili smo stoga listu nekih korisnih marketinških savjeta kako doprijeti do većeg broja potencijalnih klijenata i zainteresirati ih za vaš proizvod ili uslugu.
Razmišljajući i istraživajući strategije unapređenja biznisa došli smo do zaključka da su ovo četiri najbolja načina kako zainteresirati što veći broj potencijalnih klijenata za vaš proizvod.
Kako zainteresirati potencijalne klijente kroz plaćeni oglas na Internetu
Jedan od najčešćih načina kako zainteresirati potencijalne klijente za proizvod je internetsko oglašavanje odnosno plaćeni oglas. Razlog zbog kojeg se mnogi obraćaju Facebooku, Googleu i drugim platformama da bi prikazivali oglase jest taj što nude opsežne alate koji vam omogućuju optimizaciju oglasa i maksimalno iskorištavanje budžeta koji ste za oglas spremni izdvojiti. Što se tiče internetskog oglašavanja, Facebook Ads i Google Ads među najvećim su pružateljima usluga oglašavanja. No, gotovo svaka druga društvena mreža, trgovina ili tražilica na Internetu nudi mogućnost kupnje oglasa, pa je odluka koju ćete koristiti pitanje razumijevanja tko je vaš kupac i na kojem mjestu na Internetu provodi najviše svog vremena.
Ono što je veoma bitno kod plaćenih oglasa je što možete lako istargetirati vašu ciljnu grupu i u u svakom trenutku možete pratiti rezultate plaćenih kampanja na internetu. Tako ćete znati da svoj novac ne trošite uzalud, a po potrebi kampanje možete i zaustavljati i menjati.
Sponzorstvo i suradnja s influencerom
Influenceri su u današnje vrijeme jako popularni. Iako će neki reći kako nema ništa privlačno u praćenju nekoga od njih, činjenica je da influenceri imaju ogromne baze pratitelja i obožavatelja i da je suradnja s influencerom zastupljen tip marketinga. Tip marketinga u kojem tvrtke surađuju s nekom osobom koja ih onda reklamira putem svojeg privatnog profila na nekoj od mreža postao je popularan oblik internetskog oglašavanja. Uspjeh u marketingu s influencerima uključuje pronalaženje pravih influencera za promociju vašeg proizvoda. Izazov je prepoznati one koji imaju aktivne pratitelje te koji bi bili zainteresirani za vaš proizvod. Uz to suradnja s influencerom treba biti prilagođena sadržajima koje influencer s kojim surađujete već objavljuje kako se ništa ne bi činilo forsirano.
Program preporuke
Suradnja s influencerom jeste vid preporuke, ali kada vam netko koga poznajete dulje vrijeme preporuči nešto, gotovo nikad nećete posumnjati u odabir te osobe. Upravo je zato program preporuke jedan od najkorisnijih i najisplativijih vidova marketinga danas i siguran način kako zainteresirati potencijalne klijente za vaš proizvod. Prilikom korištenja takvog plana, na vlasniku tvrtke je da onim vjernim kupcima olakša da kao potencijalne klijente dovedu svoje prijatelje.To se može najefikasnije postići na način da postojeći klijenti budu nagrađeni ukoliko uspiju dovesti nove klijente i to se pokazalo sjajnim rješenjem na mnogim stranicama, među kojima su najistaknutije kladionice kakve se mogu pronaći na kladenje-hr.com.
Ručno slaganje e-mail liste
Pitate se još kako zainteresirati potencijalne klijente? Kontaktirajte ih! Kontaktiranje potencijalnih kupaca često je prvi korak do ostvarivanja tog potencijala. Najjednostavniji način kako kontaktirati velik broj osoba odjednom je kreiranjem e-mail liste te slanje svojih oglasa na taj način. To je jedan, sada već staromodan način, ali možemo reći da je izuzetno učinkovit. Vrlo vjerojatno ste i vi sami više puta dobili neki oglas u svojem e-mail sandučiću koji vas poziva da se registrirate na nekoj online trgovini, društvenoj mreži ili kladionici kao 20Bet Hrvatska. Naravno, za očekivati je da većina neće dati šansu vašoj stranici i proizvodu, ali malen postotak uvijek će biti zaintrigiran te su upravo oni vrlo vjerojatno vaši novi klijenti.