ROI od oglašavanja na radiju je najvažniji faktor dobre upotrebe marketinškog budžeta jer reklamiramo se da zaradimo! To vrijedi čak i za “tradicionalne” medije poput radio stanica koje mogu donjeti ogroman povrat novca uloženog u oglašavanje ako se...
Vrhunski prodavač je neophodan uspešnom poslovanju. Prodaja danas nije samo aktivnost koju sprovodite u svrhe sticanja profita. Stvar je daleko kompleksnija, iako je svrha, iz perspektive firme, odnosno prodavača, ista. Prodaja je danas mješavina umjetnosti i nauke, i...
Dobro je poznato da način formiranja cijena imaju snažan uticaj na ponašanje kupaca. Ponekad može biti teško odrediti cijenu proizvoda, odnosno usluga, a ovaj vodič taktike formiranja cijena može vam pomoći u razumjevanju mehanizama koji stoje iza formiranja cijena,...
Prodaja postojećim kupcima je najbolji, najefikasniji i najjeftiniji način za povećanje prihoda preduzeća Osvajanje novog kupca košta neuporedivo više od zadržavanja starog. Postojeći kupci sa kojima se imaju uspostavljeno veliko međusobno povjerenje i razvijeni lični...
Svako poslovanje, nudilo ono proizvode ili usluge svojim klijentima, od istih bilježi profit te kako bi se on mogao povećavati, poželjno je imati što veći broj klijenata. Kako zainteresirati potencijalne klijente za proizvod je veoma bitno pitanje kada odlučite da...
Narukvice koje sam možeš dizajnirati, postale su najnoviji ‘it’ modni trend, što ne čudi, ne samo na osnovu njihove prekrasnosti koja ulazi u izradu svakog dijela narukvice, već i na kontu svoje jednostavnosti. Narukvice šarma su sada najpopularnije narukvice. Postoje...
Najnoviji komentari