Konkurencija u ugostiteljstvu može biti žestoka. Zato je pronalaženje načina da se izdvojite iz gomile i izgradite stalnu svijest o vašem restoranu ključna stvar za vaš biznis. Lokalni radio vam može pomoći.
Radio doseže preko 90 posto ljudi koji ručaju u restoranima ili naručuju brzu hranu zato je idealan medij za promociju vaše ponude. U jednom istraživanju, promet restorana s brzom hranom zabilježio je porast od 23 posto nakon samo mjesec dana reklamiranja na lokalnom radiju!
Druga studija je otkrila da je radio odgovoran za 3 posto povećanja pretraživanja (googlanja) restorana od strane novih korisnika. Radio je očito učinkovit pri dolasku do potencijalnih gostiju. Pročitajte 8 načina kako da učinkovito iskoristite lokalni radio.
1. Promovišite novu ponudu
Kada u svoj jelovnik dodate nova jela ili napitke, bilo kao stalni ili sezonski dodatak, to moraju znati vaši stalni i potencijalni gosti. Sa svojim širokim dosegom radio je izvrsna platforma za brzo i povoljno širenje informacija. Poslušajte kako promovišemo novu ponudu naših partnera.
2. Organizujte nagradne igre
Surađujte sa svojim lokalnim radio stanicama kako biste slušatelje privukli u vaš restoran gdje mogu sudjelovati u nagradnim igrama ili osvojiti popuste. Dijelite nagradne kupone za najbrže ili najgladnije slušatelje i organizujte zabavne kvizove.
Digitalne promocije i radio dobro funkcioniraju zajedno jer pružaju priliku za interakciju putem interneta i radija s hiljadama slušatelja. Kada dijelite nagrade (npr. Besplatna pizza) uvijek dijelite jedan poklon po osobi jer skoro niko neće doći da jede sam u restoranu. Na ovaj način, dobit ćete dva zadovoljna gosta za samo jednu nagradu.
3. Promovišite poseban ili ograničeni popust
Visoki domet i brzi povrat ulaganja u radijsko oglašavanje, čine ovaj medij izvrsnom platformom za ograničene ponude. U prosjeku možete očekivati da ćete dobiti 3 KM za svaku marku koju uložite u reklamiranje vašeg restorana na radiju.
Zato iskoristite taj zamah, neka ljudi govore o vašem restoranu i posebnom popustu kojeg nudite. Poslušajte igranu reklamu koja promoviše posebnu ponudu naših klijenata iz Travnika.
4. Radite imidž kampanje
Nisu sve radijske reklame usmjerene na direktno dovođenje gostiju u vaš restoran. Neke su usmjerene na podizanje svijesti o vama i pamćenju vašeg brenda kako bi vas gosti zapamtili kasnije kada god požele da ručaju. Zbog velikog dosega i izvrsnog utjecaja na svijest (i podsvijest) ljudi, radijske reklame su izvrstan alat za stvaranje i prepoznavanje brenda. Poslušajte jednu imidž reklamu koju smo uradili za naše prijatelje iz Zenice.
5. Organizujte događaj
Možete se udružiti s lokalnim radio stanicama kako biste napravili neki događaj u vašem restoranu zajedno sa njihovim voditeljima. Ljudi će doći u vaš restoran kako bi upoznali svog omiljenog DJ-a, uživali u muzici, zabavili se i sudjelovali u događaju, a kao rezultat toga vidjet ćete porast prometa.
6. Kreirajte pjevane jinglove
Pjevani jinglovi su jedinstven način da se vaš restoran odvoji od konkurencije. Oni su ujedno i “naušnice” koje se zaglave u glavama ljudi i zato su prilično učinkoviti za razne firme. Ove dopadljive pjesme odmah su prepoznatljive, pobuđuju uspomene i prilično su isplative. Pjevana reklama može poboljšati vaše oglašavanje na radiju i omogućujući vam konstantan rast prodaje. Primjer odlične pjevane reklame imaju naši prijatelji iz tvornice madraca Nobil, poslušajte.
7. Podijelite iskustva redovnih gostiju
Svi žele svoj trenutak slave, a ni vaši zadovoljni kupci nisu iznimka. Dopustite im da podijele izjavu putem radija i interneta i izgradite povjerenje u vaš restoran snagom preporuke svojih gostiju (od usta do usta). Svi danas imamo pametne telefone sa diktafonom, snimite preporuke svojih gostiju i kreirajte vrhunske radijske reklame.
8. Pronađite najbolje zaposlenike
Vrhunski kuhari i konobari će povećati zadovoljstvo vaših gostiju, a radio vam pruža platformu za lako nalaženje najkvalificiranijih kandidata. Budući da radio doseže veliki broj ljudi na njihovom putu do posla i s njega, također možete kontaktirati s pasivnim tražiteljima posla (onima koji već negdje rade), koji se smatraju najpoželjnijim kandidatima za posao u vašem restoranu. Svi oglasi za posao na našem tnt portalu su emitovani na radiju, pogledajte koliko ih ima!
Lokalni radio je vrlo vrijedna platforma koju restorani koriste u nastojanju da dosegnu nove i postojeće goste.
U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se jer rado pomažemo poduzetnicima. Nadam se da ćete pročitati i druge savjete na našem blogu.