Svima je već poznata činjenica da veći promet osigurava više mogućnosti za prodaju i angažman kupca. Što naravno vodi do većeg profita. Stoga informišite se zašto je radio ključ za poticanje prometa u vašem poslu.
Radio je jedan od učinkovitih načina za povećanje prometa u trgovini. Nedavna studija koju je provela tvrtka TagStation LLC otkrila je da radio reklame u prosjeku povećavaju promet za 22 posto za trgovce.
Razumijevanje različitih načina na koje radio može privući kupce do vaše tvrtke može vam pomoći da odlučite je li to dobro prilagođen promotivni plan.
U već spomenutoj studiji, mogućnosti radio pripisivanja korištene su za analizu specifičnog ponašanja kupaca poput pješačkog prometa kako bi se identificirali trendovi i optimizirale kampanje.
Studija je analizirala 1,5 miliona radijskih spotova za 10 marki/kompanija na top 100 američkih tržišta, prikupljajući podatke od slušatelja od aprila do juna 2018. godine.
Ključni nalazi studije ukazali su na povećanje prometa u trgovinama:
- 32 posto u automobilskoj industriji
- 32 posto u Ljepoti
- 23 posto u restoranima brze usluge
- 7 posto u poboljšanju kuće
Uz to, zabilježeni su veći prosječni posjeti prodavaonica slušatelja koji su bili izloženi radio oglasima subotom i srijedom, a veći prosječni posjet posjetitelja slušatelja izloženih radio oglasima na radio formatima Top 40 i Adult Hits u odnosu na slušatelje koji nisu izloženi.
Zašto radio povećava promet
Radio može utjecati na slušatelje na razne načine. U nastavku smo podijelili nekoliko načina na koje vam radio oglašavanje može pomoći u privlačenju prometa u trgovini.
Radio dolazi do potrošača na mjestu kupnje
Što se tiče slušanja AM / FM radija, više od dvije trećine slušanja događa se izvan kuće. U prosjeku je to obično kada ljudi rade ili su blizu mjesta kupnje kad kupuju. Sluh oglasa u ovim kritičnim trenucima može ih potaknuti na akciju, poput posjeta vašoj trgovini.
Radio iskorištava influencere koji utječu na ponašanje potrošača
Osobe u eteru potakle su visoku razinu povjerenja kod svoje publike. Zapravo, 8 od 10 slušatelja kaže da bi razmislili o pokušaju nečega što im je preporučila njihova omiljena radio osobnost.
Ova vrsta utjecaja također može pomoći u privlačenju prometa u vašu trgovinu.
Kako je izvijestio Biro za oglašavanje na radiju (RAB), velika telekomunikacijska tvrtka vodila je radijsku kampanju koja je iskoristila snagu lokalnih radio osoba u eteru i na društvenim mrežama.
Kao rezultat toga, tvrtka je zabilježila 30% više prometa u trgovinama od tržišta koja nisu odobrena.
Radio ima na umu vaše poslovanje
Radio oglasi su dizajnirani da povećaju vaš doseg i frekvenciju. To povećava ukupnu svijest o robnoj marki i vidljivost te privlači trenutni opoziv kada potrošači kupuju vaše proizvode ili usluge.
Uzimajući u obzir potencijalne koristi, radio može stvoriti ogromnu razliku u prometu vašeg poslovanja i, na kraju, povećati prihode.
Dodatni dobici – poput povećane svijesti o robnoj marki i vidljivosti – trebali bi vam dati još više razloga da iskoristite snagu radija u svojoj marketinškoj strategiji. Zasigurno, riječ je o mediju koji nikada neće postati dosadan.
Činjenica da je radio zadržao veliku slušanost usprkos pojavom novih tehnologija, govori o njegovoj važnosti i uticaju. Važno je spomenuti kako on igra veliku ulogu u psihološkom faktoru na slušatelje.
Skoro sve što se čuje na radiju, bilo to svjesno ili nesvjesno, slušatelji zaprimaju i te im poruke ostaju u podsvijesti. Što kasnije dovodi ih do vaše tvrtke / proizvoda / usluge.
Radio oglašavanje jedan je od najefikasnijih oblika oglašavanja, koji za mali ulog nudi široki doseg publike. Iskoristite prednosti radija i doprite do velikog broja slušaoca za najmanju cijenu u BiH. U TNT Grupaciji se nalazi 7 lokalnih stanica, koje čine poznate radio brendove TNT radio i Narodni radio.