Ako ste vlasnik restorana, znate koliko je za vaše poslovanje važno posjedovanje izvrsnog fizičkog izloga i interijera.
Međutim, postoji još jedan važan aspekt brendiranja koji ima velik utjecaj u pogledu načina na koji kupci gledaju na vaše poslovanje – a to je web stranica vašeg restorana.
Web stranica restorana je presudna za marketing vašeg restorana jer privlači potencijalne (i povratne) kupce. Izvrsna web stranica s apetitnim slikama može promijeniti potrošačeve umove i biti im ključni faktor u želji da posjete, jedu vašu hranu i uživaju u atmosferi vašeg restorana.
Pripremili smo četiri faktora koja morate imati na svojoj web stranici kako biste maksimizirali marketing u svom restoranu. Možda se čine osnovnim, ali iznenadit ćete se koliko često budu zaboravljeni, ignorirani ili nisu u potpunosti detaljno obrađeni.
Jelovnik
To se može činiti očitim, ali nešto je u što neki restorani ne ulažu toliko truda koliko bi trebali. Potencijalni kupci žele znati što im služite, a kupci koji se vraćaju moraju biti sigurni da su njihova omiljena jela još uvijek tu i ima li što novo i uzbudljivo što vrijedi isprobati.
Važno je ako imate izvrsnu hranu i ako je na vašem jelovniku pravilno opisana, ljudi će doći da je probaju.
Također, imajte na umu da ljudi često dijele izbornik s vašeg web mjesta s prijateljima i obitelji, pa se pobrinite da je u formatu koji je jednostavan za dijeljenje veze, prilaganje PDF-a ili kopiranje / lijepljenje.
Atraktivna i profesionalna fotografija
Ako ljudi znaju što je trenutno na vašem jelovniku, to će omogućiti da što više imate novih gostiju. Optimalan marketing restorana za web stranice također znači imati profesionalne i atraktivne fotografije na cijeloj web lokaciji.
To uključuje ne samo prehrambene proizvode, već i prostor za jelo, osoblje i susjedstvo na otvorenom. U stvari, uključivanje fotografije pored predmeta u restoranu obično povećava iznos koji je naručen za više od 30 posto.
Što su kvalitetniji vizualni predmeti, to ćete više posjetiteljima na mreži povećati želju i apetit isprobaju vašu kuhinju! Stoga, nemojte se ustručavati uložiti u profesionalnu, visokokvalitetnu fotografiju.
Radno vrijeme i kontakt podaci
Nema ništa frustrirajuće od neznanja da li je ustanova otvorena ili kako stupiti u kontakt sa zaposlenikom ako postoji pitanje. Kada ljudi traže mjesto za jesti na internetu, očekuju da će moći lako doći do vašeg radnog vremena, kao i podataka za kontakt.
Ako ljudi ne znaju jeste li otvoreni, neće moći planirati posjet, a možda će odabrati konkurenta. Svakako jasno istaknite svoje radno vrijeme i kontaktne podatke na cijeloj web lokaciji.
Također se pobrinite da ljudi znaju kako doći tamo, jasno objašnjavajući vaše mjesto, uz dopuštanje pristupa vašem položaju na karti.
Na kraju, revidirajte svoj račun za Google My Business kako biste bili sigurni da, kad vas ljudi traže na mreži, Google prikazuje ispravne kontaktne podatke, radno vrijeme i informacije o lokaciji.
Mnogi potrošači pretražuju s mobilnog uređaja, pa im dostupnost ovih podataka olakšava telefoniranje ili otvaranje mobilne aplikacije na telefonu koja će im pomoći da stignu na tačno mjesto da večeraju s vama.
Dopadljiv dizajn web stranice
Dizajn, izgled i shema boja važni su stupovi svakog izvrsnog dizajna web stranice. Vaša web stranica odraz je vaše kuhinje, demografske kategorije i robne marke, pa bi pogrešan korak u dizajnu mogao poslužiti za isključivanje vašeg ciljanog tržišta.
Angažiranje stručnjaka za dizajn vaše web stranice jedna je od najboljih odluka koje možete donijeti.
Ako je dizajn vaše web stranice nezanimljiv, zastario ili je izvan robne marke, potencijalni sponzori mogu se predomisliti u vezi s bilo kakvim zanimanjem za posjet vašem restoranu.
I danas velik dio web dizajna osigurava da je optimiziran tako da reagira na razne mobilne uređaje, veličine zaslona i web preglednike.
Sve više i više ljudi traže mjesta za jelo na pametnom telefonu dok su u pokretu, pa provjerite je li vaša web stranica atraktivna (i laka za navigaciju) i na mobilnim uređajima.
Imati ova četiri elementa na vašoj web stranici pružit će vašim kupcima informacije i jasnoću koja im je potrebna da večeraju kod vas.
Oni će znati (i vidjeti) da je kvaliteta vaše hrane izvrsna i da je vaša atmosfera ugodna. Potrošači neprestano na mreži traže mjesta za uživanje u obroku s prijateljima i obitelji, pa pripazite da vaša web stranica bude dizajnirana s ova četiri aspekta kako bi ljude dovela do vas.