Proširite marketinški doseg sa jednim tajnim oružjem

16 ožujka, 2021

Kad se raspravlja o načinima kako da proširite marketinški doseg, čini se da u razgovoru dominira jedna stvar: digitalna sredstva. Od web stranica i blogova do društvenih mreža i natpisa, fokus je na SEO-u i PPC-u, videozapisima uživo i izvornom oglašavanju. No, postoji tajno oružje za proširenje vašeg marketinškog dosega koje je često zasjenjeno svim pričama o digitalnim sredstvima. ”Tajno oružje” o kojem pričamo je radio oglašavanje.

Prema podacima prikupljenim od strane Nielsen Media Research, 93% odraslih sluša radio svaki tjedan. Što se tiče stvarnih brojeva, gotovo četvrt milijarde Amerikanaca starijih od 12 godina barem jednom sedmično sluša radio emisije. Kad razmišljamo o mobilnom oglašavanju, možemo pomisliti na pametni telefon, ali kad vozimo, pravo mobilno oglašavanje je na radiju.

Ova istraživanja možemo povezati i sa evropskim tržištem. Pogotovo u automobilima se sluša radio, te upravo  ta činjenica je osigurala da ovaj medij bude ključno i efikasno sredstvo za oglašavanje.

2015. godine, kada je Amazon održao svoj prvi Global Prime Day, tvrtka za istraživanje tržišta IPSOS proučavala je radio, TV i internet oglašavanje kako bi utvrdila koji je medij potaknuo najviše prodaje. Podaci su pokazali da je 52% onih koji su čuli radijske oglase izvršilo kupnju, nadmašujući internet i TV oglase. Kad uzmete u obzir profil onih koji će najvjerojatnije obaviti kupnju na Amazon Prime Day – milenijalaca, kućanstava s djecom i onih koji su zaposleni na puno radno vrijeme – lako je shvatiti zašto su radijski oglasi potaknuli najviše prodaje. Isti demografski skup također opisuje američkog radijskog slušatelja.

Proširite marketinški doseg

Uz to, za oglašivače koji ciljaju muškarce, Nielsen je otkrio da svaki peti muškarac u dobi od 18 do 49 godina i svaki četvrti muškarac u dobi od 35 do 64 godine sluša NFL utakmice na radiju. Za ovu je teško dostupnu demografsku kategoriju radio je snažan alat u vašem marketinškom arsenalu.

Snaga radija

Jedan od razloga zbog kojih je radio toliko učinkovit je zbog podataka koji vam omogućuju da znate ko i kada sluša, tako da možete biti vrlo ciljani sa svojim radio oglasima. Uz to, radio stanice imaju vlastite stručnjake koji pomažu u stvaranju kreativnih oglasa visokih performansi koji plijene pažnju slušatelja. Radijski slušatelji imaju tendenciju da budu odani radio postajama koje vole, a radijske osobe mogu razviti razinu povjerenja kod svojih slušatelja.

Mnoge su radio stanice na jednom mjestu, nudeći usluge poput dizajna logotipa, web dizajna i upravljanja društvenim mrežama, uz pomoć izrade vaših radio spotova. A budući da je radio nametljivi medij, slušatelji su više puta izloženi vašoj poruci – ne samo u vlastitim automobilima, već kada se voze u prijateljskom automobilu te u trgovinama i restoranima. Ne moraju tražiti vašu poruku jer ona dolazi do njih.

Najveće kompanije poznaju snagu radija

Velike robne marke razumiju snagu radija. 2016. godine, McDonald’s i Burger King borili su se za krunu za najviše radio emisija, dok je Burger King pobijedio svog konkurenta, prelazeći preko 30 000 radio spotova tokom jednosedmičnog reklamnog bloka u februaru te godine. Činjenica da velike kompanije, kojima novac nije problem niti briga, poznaju vrijednost radija u svrhu oglašavanja vam je dovoljna da počnete koristiti ovaj medij.

Proširite marketinški doseg sa jednim tajnim oružjem

Efikasnost radija se svakodnevno prikazuje, te ovaj medij svakodnevno opstaje u doba kada su društvene mreže zauzele veliki prostor po pitanju marketinga. No, mnogi zaboravlaju da radio je jedan, ako ne i jedini medij, u kojem javnost najviše imaju povjerenja. Naručito ako je riječ o reklamiranju.

Zbog toga, radio uključite u svoj marketinški plan. Zasigurno se nećete pokajati. Postavite moćno tajno oružje radijskog oglašavanja da radi za vaš brend. Koristite mogućnosti ciljanja radija da biste u pravo vrijeme dosegli pravog kupca i dosezali do njih više puta na više lokacija.

Moglo bi vas zanimati

Radio – snažan i otporan medij

Radio – snažan i otporan medij

TV i radio oglašavanje dva su najdosljednija medija za dosezanje potrošača. Godinama su bile jedine dvije metode za...

Započnimo digitalizaciju

Dignimo poslovanje na novi nivo

RADIO STANICE

  • TNT radio Sarajevo
  • TNT radio Tuzla
  • TNT radio Zenica
  • TNT radio Travnik
  • Narodni Sarajevo
  • Narodni Tuzla
  • Narodni Zenica

Copyright © 2020 -TNT GROUP - Sva prava pridržana