Kada je riječ o online klađenju, marketing je najvažnija stavka budući da u današnje vrijeme imamo velik broj kladionica. Teško je stoga privući nove korisnike ako je sve što se nudi jednako onome što već imaju na nekom drugom mjestu. Vrlo je važno da osobe zadužene za marketing znaju kako i u kojem smjeru se industrija mijenja iz dana u dan. Veće svjetske kladionice poput 1xbet online vode puno računa o tome i svladale su neke od najvažnijih koraka u marketingu. Vrijedi izdvojiti neke korake koje je potrebno poduzeti kako bi se online kladionica što bolje predstavila potencijalnih novim korisnicima i zadržala one već postojeće.
Moć društvenih mreža
Društvene mreže su mjesto gdje se odvija prava marketinška utakmica. One su definitivno glavni način za privući nove korisnike. Međutim, kako bi se privuklo nove korisnike, neovisno o njihovom broju godina, potrebno je na što bolji način prikazati svoju stranicu kao stranicu kojoj mogu vjerovati. To se najbolje može postići na način da se što češće ostavlja velika doza informacija o samoj stranici i klađenju kako bi se korisnici upoznali s njom, a da još nisu ni kreirali svoj račun.
Affiliate programi
Affiliate programi su programi koji uključuju individualce koji će reklamirati i promovirati stranicu u zamjenu za neke dodatne pogodnosti. Realno gledajući, teško je zamisliti neki bolji oblik marketinga nego kada se dobra riječ prenosi od osobe do osobe. Također, suradnici u ovoj taktici mogu biti i tvrtke koje će kladionicu promovirati svojoj široj publici i jednim potezom privući velik broj novih korisnika. Sve što je potrebno jest dogovoriti se s potencijalnim suradnikom na koji način i pod kojim uvjetima želi surađivati s kladionicom.
E-mail i mobilni marketing
E-mail marketing je još uvijek bitan i važan način za provođenje dobre marketinške kampanje online kladionica. Većina ljudi i dalje barem jednom dnevno pregleda svoj sandučić i iznenađujuće je koliko je zapravo efektivan način promoviranja stranice jednostavnim slanjem promotivnih e-mailova. Slanje informacija o novim igrama, turnirima, bonusima, nagradama i slično jamče da će određen postotak primatelja e-mailova barem jednom otvoriti poveznicu u poruci te istražiti nove promjene na stranici kladionice.
Dobri bonusi
Svi vole besplatne stvari. Stoga ne bi trebali biti iznenađujuće da je jedan od najboljih koraka kod marketinga online kladionice ponuda dobrih bonusa i promocija korisnicima. Mnoge kladionice upravo zato su se odlučile na ovaj način promovirati svoje stranice te korisnicima nude ponude koje je doista jako teško odbiti. Najčešći bonusi na koje se danas može naići uključuju duplanje uplata sredstava što velik broj korisnika pronalazi izuzetno privlačnim.
Programi preporuke
Programi preporuke su prije svega šansa “malim i običnim” korisnicima da zarade i to na način da dovedu svoje prijatelje na stranicu. Za svakog dovedenog novog korisnika tako se nudi određeni bonus ili prilika zarade ovisno o uspješnosti dovedenog korisnika. Ovo je također jedan odličan način marketinga i dovođenja novih korisnika jer prijateljske preporuke su uvijek vjerodostojnije od nasumičnih reklama na koje možete naići surfajući internetom. Uz to, ovaj način marketinga dugoročno gledajući, kladionicu neće koštati gotovo ništa, a s druge strane, vrlo je isplativ.