Imati dobro napisan CV i biti samouvjeren/-a na razgovoru licem u lice više nije dovoljno za posao.
Visoki troškovi loših zapošljavanja i visoke stope prometa jasno su pokazali kompanijama da trebaju više testova ličnosti prilikom zapošljavanja. Upravo za to služe dodatni testovi ličnosti.
Procjenjuje se da 75% odluka o zapošljavanju rezultira pogrešnim zapošljavanjem.
Provjera kandidata
Provjera kandidata na temelju samo njihovog CV nije pravi način za odabir. Kandidatu treba više od obrazovanja i iskustva, vještine i prošla iskustva postaju manje relevantni svakim danom. Danas je ključno biti u mogućnosti predvidjeti budući uspjeh i donijeti ispravne odluke o zapošljavanju.
Pronalaženje najprikladnijeg kandidata za određeno radno mjesto zahtijeva od kompanije da uvede inovacije u načinu na koji provjeravaju, procjenjuju i odabiru kandidate kako bi mogla zaposliti pravog kandidata za posao.
Zahvaljujući automatiziranom pregledu kandidata i procjenama „soft“ vještina, tehnologija predviđanja zapošljavanja može poboljšati kvalitetu zapošljavanja.
Predviđanje zapošljavanja temeljeno na umjetnoj inteligenciji omogućuje kompanijama da utvrde koje osobine su potrebne da bi se postigao učinak i angažman na poslu, na mjesto koje zapošljavaju, shodno tome da odrede profile kandidata s tim modelom.
Testovi ličnosti i sposobnosti
Testovi ličnosti i sposobnosti (psihometrija) korisni su za „upravljanje“ ljudima i razumijevanje sebe. Također bi trebali razmisliti o korištenju testova ličnosti i sposobnosti ako „vrbujete“ ili razvijate ljude.
Iako se vrste pitanja i kategorizacija ličnosti razlikuju od testa do testa, oni pružaju uvid u ljudsku psihu.
Troškovi: Većina poslodavaca smatra da troškovi provođenja ovih testova premašuju njihov proračun. Neke su mnogima nedostupne, zato ograničavaju njihovu upotrebu
Online test ličnosti
Za online test ličnosti potreban je pristup internetu. Neki od potencijalnih zaposlenika možda nema pristup internetu ili neki poslodavci nemaju Internet instaliran u svojim kancelarijama,što je rijetkost, ali se ipak može desiti, i to ograničava broj zaposlenika koji imaju pristup testu.
Pogrešne prakse zapošljavanja: Neke organizacije nisu razvile ili prilagodile najbolje prakse zapošljavanja.
Pored zaposlenja, razumijevanje vlastitog tipa ličnosti, često je korisno razumjeti i ličnosti nas samih ali i ljudi oko nas. Na primjer, mnogi radni timovi, pa čak i sportski timovi, koriste testove ličnosti kako bi pomogli članovima tima da nauče više jedni o drugima.
Budući da testovi ličnosti ukazuje na neke tvoje urođene sklonosti, ostalim članovima tima može biti vrlo korisno da te shvate, tebe i tvoju ličnost.
Testovi ličnosti također se mogu koristiti kao alat koji pomaže disfunkcionalnim timovima da nauče više jedni o drugima i počnu rješavati neke od svojih razlika.
Svaki bi član tima položio isti test ličnosti, a zatim bi svoje rezultate podijelio s ostalim članovima tima. Tada bi kao tim razgovarali o rezultatima i o tome kako funkcionisati kao tim.
Povećanje svijesti timova o tipovima ličnosti ostalih članova može stvoriti funkcionalniju timsku atmosferu.
Jednom kada članovi tima shvate da neko ima drugačiji tip ličnosti zbog kojeg bi mogli više odgovarati nekoj vrsti komunikacije od druge, mogu se prilagoditi i zajedno raditi na stvaranju najbolje timske dinamike. Testovi ličnosti mogu biti izvrstan alat za okupljanje članova tima i stvaranje produktivnijih timova.
Kao poslodavac možeš zaposliti koga god želiš u granicama zakona. Angažiranje zaposlenika u čijoj ličnosti uživaš i za koga bi se mogli uvjeriti da je u stanju vidjeti svaki radni dan važna je stavka prilikom razmatranja bilo koga za zaposlenje.
Nadamo se da vam se dopada onaj članak koji vam igurno može pomoći da dobijete bolji posao. Želimo vam mnogo sreće!
TNT Grupacija – Više medija više mogućnosti
Naša priča započinje prije više od 20 godina, s TNT radijem Travnik. TNT grupacija je danas razvijena medijska kuća s 2 radijska brenda (7 lokalnih radio stanica), 4 popularna TV kanala i TNT portalom. Karakteristika naših brendova je odlična povezanost i poznavanje publike, te lokalno djelovanje.