Radio i pretraživanje na internetu čine se kao nemoguća kombinacija, ali upravo ovaj neobičan marketing miks će vam pomoći u narednoj godini. Danas, kada se putem interneta skoro sve odvija, važno je razmišljati izvan kutije i pristupiti raznolikim medijima za...
Mnogi od nas se ovih ljetnih dana pitaju mogu li klima uređaji biti štedljivi i kako uopće štediti na hlađenju ili grijanju prostorija u kojim boravimo. Koliko god da se veselimo lijepim ljetnim danima, u pregrijanim prostorijama često zna biti neizdrživo. Koliko puta...
ROI od oglašavanja na radiju je najvažniji faktor dobre upotrebe marketinškog budžeta jer reklamiramo se da zaradimo! To vrijedi čak i za “tradicionalne” medije poput radio stanica koje mogu donjeti ogroman povrat novca uloženog u oglašavanje ako se...
Tvrtka, bez obzira na njezinu veličinu, treba pravilno brendiranje poslovanja kako bi postigla marketinški uspjeh Brendiranje biznisa je najvažnija stvar koju možete uraditi na početku svoje poslovne avanture. Brendiranje pomaže da ostanete u umu vaše ciljne skupine,...
Svaki porodični biznis ima svoju priču… Za početak naše kriv je moj drug Salko Beba koji me postavio na poziciju “Referenta za informisanje” na radnoj akciji u Kruševcu 1978 godine. Autor: Dino Lolić, osnivač TNT Grupacije Pojma nisam imao što to...
Mistery Shopping je odličan način da provjerite kako vaše poslovanje zapravo funkcioniše Mistery Shopping ili tajna kupovina jeste lagani detektivski posao u službi biznisa koji, kao i onaj pravi, za cilj ima da nešto otkrije. Za razliku od pravog detektivskog posla,...
Najnoviji komentari