Radio i digitalni medij, zvuči kao čudna kombinacija ali u praksi je veoma uspješna! Evo zašto je kombiniranje radija i digitalnih medija uspješna
Već smo upoznati sa činjenicom da je radio jedan od rijetkih medija koji je opstao u vremenu značajnog razvoja tehnologije. On konstantno bilježi rast i svoj doseg. U kombinaciji radio i digitalni medij, doseg radija se povećava.
Kakve to ima veze sa autoservisima? Industrija popravaka automobila trenutno napreduje u Sjedinjenim Državama. Ona je porasla za 2,6% u proteklih pet godina, dosegnuvši prihod od 67 milijardi dolara u 2018. godini. To je prvenstveno zbog prosječne duljine vlasništva automobila za nova i rabljena vozila, koja je porasla za 60% u posljednjih 10 godina – što dovodi do više popravaka automobila. Uz to, 75% popravaka i održavanja na vozilima obavlja se u neovisnim / privatnim automehaničarskim radionicama, u usporedbi s 25% u servisima.
Da bi stekli udio na ovom rastućem tržištu, automehaničari moraju izgraditi učinkovitu marketinšku strategiju za privlačenje novih klijenata, zadržavanje postojećih i izdvajanje od konkurencije. A integriranjem radija i digitalne tehnologije u vašu marketinšku strategiju možete postići snažnije rezultate za vaš autoservis.
Postoje 4 ključna razloga zašto su radio i digitalni medij u kombinaciji važni za automehaničarske radionice tj. za njihov uspjeh.
1. Dosegnite do klijenata
Automehaničarske radionice danas lako mogu da dosegnu do svojih klijenata. Današnji vlasnici automobila i kupci pametni su u digitalnoj tehnologiji i prvenstveno za mobilne uređaje. Međutim, unatoč popularnosti digitalnih alata i kanala, radio tjedno doseže gotovo svaku odraslu osobu (93%). Potencijalni klijenti mogu čuti vaš radio oglas dok voze svoj automobil, na primjer, kada su najsvjesniji bilo koje vrste problema s popravkom.
Tada možete upotrijebiti društvene medije i digitalne oglase za ponovno ciljanje istih slušatelja kao što koriste svoj mobilni uređaj ili pregledavaju mrežu. Dolazite do baze kupaca tamo gdje se nalaze, a to je danas važnije nego ikad prije.
2. Izgradite svijest o brendu
I automehaničarske radionice trebaju brendiranje. Kao automehaničarska radionica lako se možete izgubiti u moru lokalnih konkurenata. Ali brendiranje putem radija i digitalnih kanala može vam pomoći da se istaknete i pomoći klijentima da vas se sjete kada im bude potreban popravak automobila. Ključ povećane svijesti je dosljednost i učestalost.
3. Kreativnost je ključ koji otvara sva vrata
U autoservisu morate iskoristiti svaku priliku da biste bili kreativni u marketinškim i reklamnim kampanjama. Kad kombinirate digitalno i radio, to je mnogo lakše.
Izraz “kazalište uma” opisuje snagu zvuka jer može pobuditi mentalne slike, asocijacije i osjećaje – posebno putem radija. Uparivanje radio oglasa s vizualnim sadržajem na digitalnim kanalima može povećati opoziv i dodatno utjecati na odluke o kupnji vaše publike. Na primjer, vaš radio oglas može sadržavati značajne zvukove poput pokretanja automobila, zatvaranja haube ili nekih drugih alata. Zatim možete ponovno ciljati slušatelje digitalnim oglasom koji uključuje sliku ili videozapis koji prikazuju te zvukove kako bi kreativnost bila dosljedna i dodatno ojačala vašu poruku.
4. Pojačajte lokalno pretraživanje
Postoji velika vjerojatnost da će većina vaših kupaca biti domaća; stoga će mnogi od njih tražiti usluge popravka automobila koristeći lokalne pojmove za pretraživanje. Radio može igrati glavnu ulogu u poboljšavanju vašeg lokalnog pretraživanja. Prema studiji koju je sproveo Radio Advertising Bureau (RAB), radio je generirao prosječno 29% povećanja Googleovih pretraživačkih aktivnosti – povećavajući učinkovitost lokalnih SEO napora. Važno je uključiti lokalne ključne riječi u svoje radio oglase koje će slušatelji pamtiti i tražiti na mreži kada više ne voze. Zatim možete koristiti digitalne oglase za daljnje ciljanje tih slušatelja na mreži koristeći iste lokalne ključne riječi.
Stvarnost je takva da će vam integrirani pristup koji kombinira radio i digitalnu tehnologiju pomoći da povećate marketinške napore i privučete više kupaca u svoju autoservisu. Razmotrite ove prednosti prilikom procjene vaše marketinške strategije i kontaktirajte uglednog marketinškog partnera kako biste naučili najbolje strategije za iskorištavanje oba kanala.